Jump to content

Handschoen (PC versie)


Scarface92

Recommended Posts

Hey,

Wat me eigenlijk opviel in de PC trailer van GTA: IV op 00:40 is dat je Niko de handschoenen ziet om hebben. In de PS3 en Xbox 360 versie zijn die er uitgehaald net zoals het muziek luisteren op je mobiel etc. Zou dat allemaal weer terug komen op de PC versie, wat denk jij? Hier een screen van het bewijs:

handschoenll2.jpg

Het zou wel vet zijn als ze er in zouden zitten. ^_^

mvg,

GTTO

Link to comment
Delen op andere websites

Wel goed opgemerkt, maar het is nu niet een vernieuwing waar ik van sta te springen hoor :puh: Dit kan natuurlijk een indicatie zijn dat er nog meer uitgeknipte features terugkomen, maar we blijven hopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er waren ook trailers/screens van de console-versies waarin Niko fingergloves droeg, maar die kwamen er ook niet in. Maar we zullen wel zien.

(Ikzelf hoop dat de fingergloves in de DLC komen, want ze staan Niko wel.)

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het gewoon de lichtval over zijn hand heen.

Dat zijn toch wel echte handschoenen hoor, het moge duidelijk zijn dat het dus niets met het licht te maken heeft. In de trailer of screenshots van GTA IV voor de Xbox 360 en PS3 kreeg je ook handschoenen te zien en die 'belofte' zijn ze inmiddels niet nagekomen. Ik denk dat ze hier gewoon hetzelfde doen om wat spanning op te wekken, een klein marketing trucje dus. Daarnaast zou ik het persoonlijk niet eerlijk vinden als je bij de PC versie wel handschoenen aan kan trekken in tegenstelling tot de andere versies. Het is maar iets kleins, maar als ze nu wél hun belofte na komen is dat toch een vorm van oplichting. Daarnaast zal je, als GTA IV te modden valt vast wel een mod krijgen waarmee je die handschoenen aan kan trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het gewoon de lichtval over zijn hand heen.

het lijkt er verdacht veel op.

Kijk maar naar z'n wijsvinger daar zie je een stukje van z'n vinger.

En ik zie er niet echt een handschoen in eigenlijk.

Ik denk niet dat het een handschoen is...

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het gewoon de lichtval over zijn hand heen.

Dat zijn toch wel echte handschoenen hoor, het moge duidelijk zijn dat het dus niets met het licht te maken heeft. In de trailer of screenshots van GTA IV voor de Xbox 360 en PS3 kreeg je ook handschoenen te zien en die 'belofte' zijn ze inmiddels niet nagekomen. Ik denk dat ze hier gewoon hetzelfde doen om wat spanning op te wekken, een klein marketing trucje dus. Daarnaast zou ik het persoonlijk niet eerlijk vinden als je bij de PC versie wel handschoenen aan kan trekken in tegenstelling tot de andere versies. Het is maar iets kleins, maar als ze nu wél hun belofte na komen is dat toch een vorm van oplichting. Daarnaast zal je, als GTA IV te modden valt vast wel een mod krijgen waarmee je die handschoenen aan kan trekken.

zie mijn handtekening.

Link to comment
Delen op andere websites

het is sowieso het lichtinval. als je heel goed ziet zie je de knokels van niko (waar eigenlijk de handschoen moet overkomen) +de echte handschoenen in trailers enz. zijn veel donkerder bijna zwart en die zijn kakabruin :puh:

Bewerkt: door Ely
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is het gewoon de lichtval over zijn hand heen.

Dat zijn toch wel echte handschoenen hoor, het moge duidelijk zijn dat het dus niets met het licht te maken heeft. In de trailer of screenshots van GTA IV voor de Xbox 360 en PS3 kreeg je ook handschoenen te zien en die 'belofte' zijn ze inmiddels niet nagekomen. Ik denk dat ze hier gewoon hetzelfde doen om wat spanning op te wekken, een klein marketing trucje dus. Daarnaast zou ik het persoonlijk niet eerlijk vinden als je bij de PC versie wel handschoenen aan kan trekken in tegenstelling tot de andere versies. Het is maar iets kleins, maar als ze nu wél hun belofte na komen is dat toch een vorm van oplichting. Daarnaast zal je, als GTA IV te modden valt vast wel een mod krijgen waarmee je die handschoenen aan kan trekken.

precies, het maakt dus eigenlijk helemaal niet uit of ze in de uiteindelijke versie zitten, anders worden ze toch wel in gemod

ik verwacht overigens juist wel dat de handschoenen en andere takeouts er in zitten, de PC versie komt later uit, dus verwacht ik er ook meer van...

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn wel degelijk handschoenen. Ik vermoed dat het niet in de PC versie zit, maar in de Downloadbare Content voor de XBOX360. De PC versie van GTA IV zou vrijwel precies het zelfde zijn als die van de XBOX 360 en de Playstation 3. De PC versie heeft alleen mooiere graphics, en nog heel wat andere technische snufjes, maar écht verschil zou er niet in zitten. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet trouwens ook hoe de schaduw aan z'n arm en pols enz zit, en de rest is gewoon zon... Dus volgens mij geen handschoen, maar schaduw ;)

het is niet een gehele handschoen, maar een handschoen die ongeveer tot aan een derde van je vingers gaan...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...