Jump to content

De beste mediaplayer en beeldopnemer.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hulp nodig bij twee dingen, dus dacht ik: laat ik één topic maken voor die dingen, moet ik er geen 2 maken ^^

1. Wat is de allerbeste mediaplayer? iTunes, Windows Media Player, Winamp, Max Media Player?...

Ik zou dit graag weten omdat ik later op m'n nieuwe PC graag wil de beste kwaliteit Muziek en filmpjes wil bekijken/beluisteren. Weet iemand dit? Korte vraag, sorry.

2. Is er een programmaatje dat je beeldscherm opneemt?

Bv als je GTA IV zal spelen op je PC, en ik er een filmpje wil over maken, hoe kan ik dan mijn beeldscherm opnemen? Of bv ook voor een demonstratie op de PC te tonen en op bv YouTube te zetten. Kent iemand zo'n programma?

Groeten, Miek

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

1. Iedereen vindt elk programma anders, waardoor de een Windows Media Player het fijnste vind en de ander Itunes. Ik vind dat je verschillende meadia players moet uitproberen en daarna kijken welke je het fijnste vondt. ;)

2. Spellen van de PC opnemen kan met het programma Fraps of Gamecam. In >>dit<< topic staat alles uitgelegd over hoe je Fraps en Gamecam gebruikt. Als je alleen je beeldscherm wilt opnemen zónder spel, dan moet je Hypercam downloaden. Hypercam kan je >>hier<< downloaden. :Y

Geplaatst:

1. dat verschilt van persoon tot persoon. ik vind persoonlijk winamp de beste, omdat je daar een hele troep leuke en interessante add-ons bij kan installeren, en je kan zelf kiezen uit duizenden gratis downloadbare skins, waaronder een paar prachtige exemplaren zitten. :Y

2. ghostrider heeft het al compleet beantwoord, voor spelletjes is fraps een perfect progje, en voor gewoon beeldscherm is er inderdaad hypercam.

:cya:

Geplaatst:
1. Iedereen vindt elk programma anders, waardoor de een Windows Media Player het fijnste vind en de ander Itunes. Ik vind dat je verschillende meadia players moet uitproberen en daarna kijken welke je het fijnste vondt. ;)

2. Spellen van de PC opnemen kan met het programma Fraps of Gamecam. In >>dit<< topic staat alles uitgelegd over hoe je Fraps en Gamecam gebruikt. Als je alleen je beeldscherm wilt opnemen zónder spel, dan moet je Hypercam downloaden. Hypercam kan je >>hier<< downloaden. :Y

Dank je, Ghost.

Maar er zijn toch peilingen daarover, de media players? Alleen weet ik niet waar :puh:

Geplaatst:

hier heb je er een: >>klik<<

stem wel zelf om het resultaat te zien.

VLC player staat op een, Itunes op 2 en Winamp op drie, maar windows media player staat er niet bij.

Geplaatst:

Fraps neemt wel geluid op, Gamecam week it niet zeker. Ik kan je ook VLC aanraden. Speelt gewoon alles af en gebruikt nauwlijks werkgeheugen VLC .

Geplaatst:

1: Ik raad je Total video player aan.

Als jij veel muziek en videos bekijkt moet je deze nemen.

Je krijgt er ook een converter bij.

En het is heel erg snel.

total-video-player-s.jpg

Die onderste is de afspeelijst (die krijg je niet elke keer als je op een video drukt of op een muziekje)

2: Ik zou fraps aanraden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...