Neville Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik zal niet zeggen dat het een pwner is onder de sigs, maar ik vind hem ergens toch wel goed... en ik heb in principe alleen maar paint gebruikt... Naja zeg maar wat je er van vind, nogmaals ik zeg niet dat dit een pwnage sig is en ook niet dat ik 9s en 10en zal verwachten als rating, maar ach. Comments are welcome of course. Reageren
.Senne Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 als ik dat zo lees, vind ik je toch nog behoorlijk dikke nek klinken het is wel een vrij simpele sig, zelfs voor met paint (al zou ik het niet kunnen ) maar dat maakt het niet minder mooi. ik hou wel van de rasta kleuren, bob marley staat er mooi op zonder witte pixels en het lettertype past er perfect bij ik geef je een mooie 8.5 Reageren
Neville Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Dankje senneken. Ik ben totaal geen photoshopper ofzo, ik ben ook niet echt van plan dat wereldje in te duiken... maar ik vind dit opzich al een hele prestatie van mij. En bedankt voor je rating, had ik niet snel verwacht. Reageren
joker-jb Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 bob marley staat er goed op maar die letters vind ik wat minder een 7.5 omdat bob marley muziek zo chill is Reageren
algebra Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 heel mooi gedaan... omdat ik van de mod niemand de hemel in mag prijzen zal ik toch maar even raten...: kleuren: mooi, lopen mooi in elkaar over en passen goed bij het lettertype... mooi gedaan voor paint>> Tekst: mooi letertype plaatje: \mooi ingeplakt! cijfer: 8.7/10 Reageren
Kloep Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Een leuk sigje Voor je eerste sig vind ik het een leuke. De achtergrond is wel geinig en het idee is leuk. Alleen over het algemeen is de sig wat leeg. Dit kun je opvullen dmv brushes en textures (weet nie of da ook in paint kan ). Je tekst is mooi gedaan maar naar mijn mening te groot. Probeer eens een andere font te zoeken op dafont.com. Je render mag van mij wel wat groter. Blijf oefenen ^^ Reageren
1974 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik zal niet zeggen dat het een pwner is onder de sigs, maar ik vind hem ergens toch wel goed... en ik heb in principe alleen maar paint gebruikt... Naja zeg maar wat je er van vind, nogmaals ik zeg niet dat dit een pwnage sig is en ook niet dat ik 9s en 10en zal verwachten als rating, maar ach. Comments are welcome of course. Ik vind hem ook wel leuk, ook vanwege de kleuren (Zoals de echte rastas ) En bob is er ook wel goed ingezet, een 9/10. Reageren
Neville Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Als ik zelf mag zeggen, vind ik datgene dat Bob zo naar die tekst "kijkt" opzich het beste stukkie. Reageren
M4X Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 Nice man, leuke effectjes die je erin verwerkt hebt. De warme kleuren passen goed bij de render en de tekst. Jammer dat hij een beetje leeg is, en een simpele border had ook wat professioneler gestaan. Probeer nog bijvoorbeeld iets leuks met de render, of met de tekst, of een klein effectje op de achtergrond. Niet al te druk natuurlijk, dat past niet goed bij zo'n signature. KUTGW! 75% Reageren
Hackman Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik vind deze wel leuk geprobeerd ondanks dat hij er wel onprofessioneel uitziet omdat je er zo weinig effecten in hebt gedaan. Ik zal maar eens beginnen met het raten ervan als je het niet erg vind. De achtergrond is een beetje simpel aangezien het niet meer is dan een verloop maar het zijn toch wel mooie kleuren. Het enige wat me een beetje dwars zit is dat de kleuren volgens mij een beetje over de kop zitten. Kijk maar naar het volgende plaatje en dan kun je zien wat ik bedoel. Misschien was het wel je bedoeling om de kleuren over de kop te doen maar dit viel me nogal erg op aangezien ik ook een Bob Marley fan ben geweest. De render is verder wel mooi gemaakt en past er wel mooi bij de kleuren, alleen kun je beter wat met de Blend mode gaan spelen totdat hij een beetje mooi kleurverschil hebt en dan kun je nog wat met de Opacity gaan spelen voor als het effect iet té is. De grote tekst zit iets te dicht bij de kant dus deze iets verkleinen zodat hij wat meer afstand houdt en de andere tekst zit eigenlijks iets te dicht op je render vind ik dus ook dat vind ik een kleine schoonheidsfoutje maar verder niet ontzettend noodzakelijk. Succes met Photoshop en ik hoop dat je wat aan mij rate hebt. Reageren
Neville Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Bedankt voor je rating Hackman, maar weetje... ik ben niet van plan in het photoshopwereldje te stappen, en al die dingen die jij zegt over blend en opacity en dat soort dingen is allemaal swahili voor mij joh, toch waardeer ik je mening hoor. Reageren
1974 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Bedankt voor je rating Hackman, maar weetje... ik ben niet van plan in het photoshopwereldje te stappen, en al die dingen die jij zegt over blend en opacity en dat soort dingen is allemaal swahili voor mij joh, toch waardeer ik je mening hoor. Kijk, daar leef ik mee mee . Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Bedankt voor je rating Hackman, maar weetje... ik ben niet van plan in het photoshopwereldje te stappen, en al die dingen die jij zegt over blend en opacity en dat soort dingen is allemaal swahili voor mij joh, toch waardeer ik je mening hoor. Waarom zou j niet verder gaan naar Photoshop? Je kunt er creaties mee maken die 1000'en keren beter zijn dan met Paint. Op 1973 na dan want hij kan echt het maximale uit Paint halen. Reageren
Neville Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Nou zamg0d1 ik ben creatief op een ander vlak en ik ken mijn nederige plekje hier op het forum dus ik ga geen leerstoel in de photoshopwereld besmetten met mijn zitvlees als je snapt wat ik bedoel. En idd 1973 kan echt het maximale uit paint halen maar ik wist zowiezo wel dat je wel wat kunstigs kan maken met paint als je maar weet hoe... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.