osmgek11 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) Ik moet nog 1 wapen unlocken de F2000 maar hoe krijg ik hem. Ik heb me al aangemeld voor Battlefield veterans maar er gebeurt niks. Verkeerde titel. Moest eigenlijk nog 1 wapen Bewerkt: 9 oktober 2008 door osmgek11 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 (bewerkt) *Post verwijderd* Vanwege spellingfoutje verbeteren van de lid hierboven. Bewerkt: 8 oktober 2008 door GTA Haas Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 gewoon lui uitmoorden en dan credits krijgen toch? Reageren
---Elias--- Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik moet nog 1 wapens unlockende F2000 maar hoe krijg ik hem. Ik heb me al aangemeld voor Battlefield veterans maar er gebeurt niks. ja heb ik ook. ik ben ook al ongeveer 1 week veteran en ik krijg ook dat wapen niet Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Om dat wapen te krijgen moet je niet alleen aanmelden bij veterans. Je moet ook minstens 1 game koppellen aan je veteran account. Klik op een willekeurige game die je hebt en volg de instructies. Zodra je een game hebt gekoppelt krijg je het wapen. De games Battlefield:Bad Comany en de demo ervan tellen hierbij niet mee. Het is btw zo dat hoe meer games je koppelt hoe hoger je veteran rank is online. EDIT: Ik zag trouwens nog een nieuwtje voor de genen die niet hebben gepreorderd de demo niet gespeelt en de nieuwsletter niet hebben. Je kan de "find alle five" wapens daarvan nu gratis krijgen. De veteran wapen blijft wel nog exlusief. http://badcompany.ea.com/news/entryid/25743/ Bewerkt: 10 oktober 2008 door IV trailer Reageren
---Elias--- Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Om dat wapen te krijgen moet je niet alleen aanmelden bij veterans. Je moet ook minstens 1 game koppellen aan je veteran account. Klik op een willekeurige game die je hebt en volg de instructies. Zodra je een game hebt gekoppelt krijg je het wapen. De games Battlefield:Bad Comany en de demo ervan tellen hierbij niet mee.Het is btw zo dat hoe meer games je koppelt hoe hoger je veteran rank is online. EDIT: Ik zag trouwens nog een nieuwtje voor de genen die niet hebben gepreorderd de demo gespeelt en de nieuwsletter niet hebben. Je kan de "find alle five" wapens daarvan nu gratis krijgen. De veteran wapen blijft wel nog exlusief. http://badcompany.ea.com/news/entryid/25743/ wel die heb ik al allemaal behalve die veteran wapen. en mijn account is gelinkt Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Om dat wapen te krijgen moet je niet alleen aanmelden bij veterans. Je moet ook minstens 1 game koppellen aan je veteran account. Klik op een willekeurige game die je hebt en volg de instructies. Zodra je een game hebt gekoppelt krijg je het wapen. De games Battlefield:Bad Comany en de demo ervan tellen hierbij niet mee.Het is btw zo dat hoe meer games je koppelt hoe hoger je veteran rank is online. EDIT: Ik zag trouwens nog een nieuwtje voor de genen die niet hebben gepreorderd de demo gespeelt en de nieuwsletter niet hebben. Je kan de "find alle five" wapens daarvan nu gratis krijgen. De veteran wapen blijft wel nog exlusief. http://badcompany.ea.com/news/entryid/25743/ wel die heb ik al allemaal behalve die veteran wapen. en mijn account is gelinkt Dan moet je dus een paar oude battlefield spellen aan je veteran account linken. Je veteran staat dan weer gelinkt met je B:BC. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Om dat wapen te krijgen moet je niet alleen aanmelden bij veterans. Je moet ook minstens 1 game koppellen aan je veteran account. Klik op een willekeurige game die je hebt en volg de instructies. Zodra je een game hebt gekoppelt krijg je het wapen. De games Battlefield:Bad Comany en de demo ervan tellen hierbij niet mee.Het is btw zo dat hoe meer games je koppelt hoe hoger je veteran rank is online. EDIT: Ik zag trouwens nog een nieuwtje voor de genen die niet hebben gepreorderd de demo gespeelt en de nieuwsletter niet hebben. Je kan de "find alle five" wapens daarvan nu gratis krijgen. De veteran wapen blijft wel nog exlusief. http://badcompany.ea.com/news/entryid/25743/ wel die heb ik al allemaal behalve die veteran wapen. en mijn account is gelinkt Dan moet je dus een paar oude battlefield spellen aan je veteran account linken. Je veteran staat dan weer gelinkt met je B:BC. ah ja lol heb het al al een geluk heb alles van battlefield behalve die in de toekomst en heroes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.