Jump to content

Battlefield bad company

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet nog 1 wapen unlocken

de F2000

maar hoe krijg ik hem. Ik heb me al aangemeld voor Battlefield veterans maar er gebeurt niks.

Verkeerde titel. Moest eigenlijk nog 1 wapen

Bewerkt: door osmgek11

*Post verwijderd* Vanwege spellingfoutje verbeteren van de lid hierboven. :)

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:
Ik moet nog 1 wapens unlocken

de F2000

maar hoe krijg ik hem. Ik heb me al aangemeld voor Battlefield veterans maar er gebeurt niks.

ja heb ik ook. ik ben ook al ongeveer 1 week veteran en ik krijg ook dat wapen niet :N

Om dat wapen te krijgen moet je niet alleen aanmelden bij veterans. Je moet ook minstens 1 game koppellen aan je veteran account. Klik op een willekeurige game die je hebt en volg de instructies. Zodra je een game hebt gekoppelt krijg je het wapen. De games Battlefield:Bad Comany en de demo ervan tellen hierbij niet mee.

Het is btw zo dat hoe meer games je koppelt hoe hoger je veteran rank is online.

EDIT:

Ik zag trouwens nog een nieuwtje voor de genen die niet hebben gepreorderd de demo niet gespeelt en de nieuwsletter niet hebben. Je kan de "find alle five" wapens daarvan nu gratis krijgen. De veteran wapen blijft wel nog exlusief.

http://badcompany.ea.com/news/entryid/25743/

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
Om dat wapen te krijgen moet je niet alleen aanmelden bij veterans. Je moet ook minstens 1 game koppellen aan je veteran account. Klik op een willekeurige game die je hebt en volg de instructies. Zodra je een game hebt gekoppelt krijg je het wapen. De games Battlefield:Bad Comany en de demo ervan tellen hierbij niet mee.

Het is btw zo dat hoe meer games je koppelt hoe hoger je veteran rank is online.

EDIT:

Ik zag trouwens nog een nieuwtje voor de genen die niet hebben gepreorderd de demo gespeelt en de nieuwsletter niet hebben. Je kan de "find alle five" wapens daarvan nu gratis krijgen. De veteran wapen blijft wel nog exlusief.

wel die heb ik al allemaal behalve die veteran wapen.

en mijn account is gelinkt

Geplaatst:

EDIT:

Ik zag trouwens nog een nieuwtje voor de genen die niet hebben gepreorderd de demo gespeelt en de nieuwsletter niet hebben. Je kan de "find alle five" wapens daarvan nu gratis krijgen. De veteran wapen blijft wel nog exlusief.

Dan moet je dus een paar oude battlefield spellen aan je veteran account linken. Je veteran staat dan weer gelinkt met je B:BC.

Geplaatst:

EDIT:

Dan moet je dus een paar oude battlefield spellen aan je veteran account linken. Je veteran staat dan weer gelinkt met je B:BC.

ah ja lol heb het al :puh:

al een geluk heb alles van battlefield behalve die in de toekomst en heroes :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...