Erryn Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2008 if(strcmp(cmd, "/makeadmin", true) == 0) { new tmp[256]; tmp = strtok(cmdtext, idx); new anderespeler = strval(tmp); tmp2 = strtok(cmdtext, idx); new adminlevel = strval(tmp2); new pname[MAX_PLAYER_NAME], aname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); GetPlayerName(anderespeler, aname, sizeof(aname)); if(IsPlayerConnected(anderespeler)) { [b]WAT MOET HIER?[/b] } else { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "This player is not online!"); } return 1; } Ok ik gebruik sandra's account systeem en ik will een /makeadmin id level maken. Maar nu zit ik met een probleem ik heb alles uit geprobeerd gezocht maar ik kon niet vinden wat ik voor else moest in vullen, en als ik /makemijadmin gebruikt word deze code gebruikt adminlevel[playerid] = 3; maar die werk niet in deze command Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Waar jij hebt staan WAT MOET HIER? zet je: adminlevel[anderespeler] = level; dini_Set(udb_encode(aname), "adminlevel", level); MAAR, dan moet je new adminlevel = strval(tmp2) veranderen naar new level = strval(tmp2). Meest waarschijnlijk zal je anders een error krijgen die zegt dat het symbool "adminlevel" reeds in gebruik is. Reageren
Erryn Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Waar jij hebt staan WAT MOET HIER? zet je: adminlevel[anderespeler] = level; dini_Set(udb_encode(aname), "adminlevel", level); MAAR, dan moet je new adminlevel = strval(tmp2) veranderen naar new level = strval(tmp2). Meest waarschijnlijk zal je anders een error krijgen die zegt dat het symbool "adminlevel" reeds in gebruik is. Ja het werkt. Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.