Jump to content

Ongeluk zonder happy end


peter-de-gekste

Recommended Posts

Ik weet niet of deze al bekend was maar ik vond hem wel leuk:

Telkens als ik van Bohan richting Dukes reed, kwam ik langs het tolhuisje.

Ik ben een paar keer achter op de meest rechter auto geknad (deze staat hier zover ik weet altijd) De auto schuift hierdoor naar voren, de bestuurder stapt onbedeerd uit, maar even daarna zal hij sterven of zwaar gewond lijken.

MvG

Peter

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    4

  • NickOwnage

    4

  • Tommy-Vercetti

    3

  • End Of The Riot

    2

Ik weet niet of deze al bekend was maar ik vond hem wel leuk:

Telkens als ik van Bohan richting Dukes reed, kwam ik langs het tolhuisje.

Ik ben een paar keer achter op de meest rechter auto geknad (deze staat hier zover ik weet altijd) De auto schuift hierdoor naar voren, de bestuurder stapt onbedeerd uit, maar even daarna zal hij sterven of zwaar gewond lijken.

MvG

Peter

hoe snel bots je tegen hem op?

als ik namelijk met een auto tegen je aan knal in het echte leven loop je ook niet even vrolijks verder...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of deze al bekend was maar ik vond hem wel leuk:

Telkens als ik van Bohan richting Dukes reed, kwam ik langs het tolhuisje.

Ik ben een paar keer achter op de meest rechter auto geknad (deze staat hier zover ik weet altijd) De auto schuift hierdoor naar voren, de bestuurder stapt onbedeerd uit, maar even daarna zal hij sterven of zwaar gewond lijken.

MvG

Peter

hoe snel bots je tegen hem op?

als ik namelijk met een auto tegen je aan knal in het echte leven loop je ook niet even vrolijks verder...

Ik denk dat hij bedoeld dat de bestuurder ongedeert uit de auto stapt en daarna pas gewond lijkt /dood gaat.

Dit is niet alleen bij de auto genoemd als voorbeeld maar altijd.

Schiet maar eens op automobilisten. Dan zie je ook regelmatig dat ze uitstappen en dan dood neer vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms als je een redelijk zachte botsing veroorzaakt wil de bestuurder ook nog wel eens gewond uitstappen. Dat komt wel vaker voor na aanrijdingen, dat is juist realistisch! Dus het is niets speciaals in ieder geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een hartaanval?

Ik zie het ook nogal vaak gebeuren. Kleine botsing, stappen ze uit en vallen ze op de grond. Meestal als je op ze richt zie je een puntje al vizier (dood), maar je ziet de persoon soms nog wel gewoon bewegen en ze ogen knipperen :puh:

Als je dan nog op hem schiet, hoor je hem nog "au" zeggen.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of deze al bekend was maar ik vond hem wel leuk:

Telkens als ik van Bohan richting Dukes reed, kwam ik langs het tolhuisje.

Ik ben een paar keer achter op de meest rechter auto geknad (deze staat hier zover ik weet altijd) De auto schuift hierdoor naar voren, de bestuurder stapt onbedeerd uit, maar even daarna zal hij sterven of zwaar gewond lijken.

MvG

Peter

Ik snap er niet veel van. :S :?

een rechtse auto,een hartaanval,zonder happy end, botsing

WTF

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of deze al bekend was maar ik vond hem wel leuk:

Telkens als ik van Bohan richting Dukes reed, kwam ik langs het tolhuisje.

Ik ben een paar keer achter op de meest rechter auto geknad (deze staat hier zover ik weet altijd) De auto schuift hierdoor naar voren, de bestuurder stapt onbedeerd uit, maar even daarna zal hij sterven of zwaar gewond lijken.

MvG

Peter

Ik snap er niet veel van. :S :?

een rechtse auto,een hartaanval,zonder happy end, botsing

WTF

:7

Hij reed gewoon heel hard tegen een auto aan, die stil stond aan één van de tolhuisjes (het rechtse in Bohan, richting Dukes, om precies te zijn) en de man in de aangereden auto stapte uit, wankelde even, en stierf daarna. ;)

Dit is gewoon normaal, hij leeft gewoon nog eventjes, maar zal daarna sterven van de pijn.

Link to comment
Delen op andere websites

logisch toch !

als ik vol tegen iemand van achter aan rij dan zal tie ook wel dood zijn ja !

of iedergeval een wiplash :tu:

Nou ja,

Wel een groot verschil of je een wiplash hebt of dat je dood bent :schater:

en je moet wel heel hard rijden of een veel zwaardere/grotere auto hebben wil iemand doodgaan als je hem van achteren aanrijdt?

Maar dat het zeer doet en dat je er nog wel een tijdje last van hebt als iemand je van achter aanrijdt weet ik uit ervaring... :duh:

Misschien een hartaanval?

Ik zie het ook nogal vaak gebeuren. Kleine botsing, stappen ze uit en vallen ze op de grond. Meestal als je op ze richt zie je een puntje al vizier (dood), maar je ziet de persoon soms nog wel gewoon bewegen en ze ogen knipperen :puh:

Als je dan nog op hem schiet, hoor je hem nog "au" zeggen.

Maar goed je ziet peds ook als ze dood zijn (volgens je vizier) na een tijdje opstaan en wegstrompelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb soms ook dat ik iemand die gaat uitstappen dood schiet maar hij stapt nog uit dus wanneer hij is uitgestapt valt hij op zijn rug en is hij dood. :7

ECHT komisch. :schater::7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of deze al bekend was maar ik vond hem wel leuk:

Telkens als ik van Bohan richting Dukes reed, kwam ik langs het tolhuisje.

Ik ben een paar keer achter op de meest rechter auto geknad (deze staat hier zover ik weet altijd) De auto schuift hierdoor naar voren, de bestuurder stapt onbedeerd uit, maar even daarna zal hij sterven of zwaar gewond lijken.

MvG

Peter

Dit gebeurt niet gewoon alleen op die plek.

Als je met harde snelheid op een andere auto

botst, zal de bestuurder en/of passagier(s) wel

vaker doodgaan. En als het toevallig eens niet

zeker is of je hard genoeg botste, zul je soms

meemaken dat hij/zij/ze uitstap(t)(pen) en dan

dood neerval(t)(len).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...