Jump to content

Ongeluk zonder happy end


peter-de-gekste

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    4

  • NickOwnage

    4

  • Tommy-Vercetti

    3

  • End Of The Riot

    2

Heb ik wel vaker ja, maar daar hoef je niet persee voor naar die tolhuisjes wat jij zegt.

Het ligt eraan hoe hard je de auto ramt: als je te hard rijdt dan is hij meteen dood( dan valt hij met zijn hoofd op de claxon), maar als je te langzaam rijdt, dan stapt de bestuurder uit om je in elkaar te rammen vanwege de schade ofzo. Misschien moet je gewoon de goede snelheid hebben en dan lukt het bij elke auto.

Link to comment
Delen op andere websites

het gebeurd ook wel eens dat bij een front-to-front botsing (als van beide autos de snelheid niet supe rhoog is) de andere auto in de fik vliegt, en de bestuurder er brandend uitvalt.

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat gebeurt bij mij ook soms dat als k tegen een auto aanknalt dat ie in de fik vliegt , motorkap niet dicht genoeg xD

lol da ligt nie aan de motorkap or :S

maar k bedoel als je tegen een mtorkap knalt en die staat open zijn de accu , gas enzo kwetsbaarder .

Link to comment
Delen op andere websites

True, alleen het maakt weinig uit of de Motorkap erop of eraf is. De auto vliegt niet sneller in de fik.

In het echt eigenlijk wel want dan komt er meer zuurstof bij de motor waardoor er een grotere kans is op ontbranding

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt idd niet aan de motorkap, want dat wat in de fik vliegt is de Benzine Tank van de auto vermoedelijk.

Dit klopt.

Meestal als je bij de kleinere auto's tegen de rechter/linkerkant aan botst kan het zijn dat eerst de bestuurder er brandend uit komt.

Vervolgens gaat de auto roken en enkele seconden daarna ontploft hij.

soms is een schampje langs de benzine tank al genoeg( je kan ook gewoon op de achterkant inrossen)

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Is dit in het echt ook zo? i.v.m. GTA IV best rl is gemaakt.

Ja soms komt dit in het echt ook voor. :duh:

Als een auto op een andere auto op de rechterachter-zijkant/Linkerachter-zijkant inrijdt dan kan het voorkomen dat door de klap de benzine tank gewoon ontploft! :Y

Ik kan het weten heb wel eens in real gezien. :*D

In gta iv is het een beetje onrealistisch. :ch:

want ik maakte een keer een schampje tegen een dukes aan op de snelweg en de bestuurder flikkert er gelijk brandent uit. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

zijn jullie automonteurs ofzo? bij mij moet het gewoon simpel zijn, met een driekwart kapotte auto op een andere inrijden dan wat schelden dat hij niet wil starten, dan woest op mijn tegenligger schreeuwen hem een kogel door zijn denkvermogen heen knallen dan mijn naam op de zijkant schrijven met kogels. als die auto nog niet knalt dan nog een granaatje eronder. veilige plaats opzoeken, en wachten tot autotje boem-boem doet.

en zo schiet ik me het jaar door.

(ps. zo gaat het in gta IV en niet in real life)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...