Jump to content

Ongeluk zonder happy end


peter-de-gekste

Recommended Posts

ik vind het ook altijd wel komisch als een andere bestuurder door de vooruit heen gaat

nog leuker een politieagend die door zijn ruit heen gaat

wat ik ook nog wel mis is dat je niet meer een auto kan laten ontploffen zoals bij san andreas dat in 1x de tank ontploft

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Bram

    4

  • NickOwnage

    4

  • Tommy-Vercetti

    3

  • End Of The Riot

    2

  • 7 maanden later...

dit is normaal ik ram altijd voor de lol taxi's omdat ik ze haat (ze rijde zo verrot en zijn agressief)

maar soms zijn ze dan ineens dood:

in tegenstelling tot gta sa krijg je geneens verwondingen als je iets ramt ofzo kun je bij gta 4 wel dood gaan als je te hard iets ramt, neerstort met een helicopter, dus BE CAREFUL!

het is daarom ook meer realistischer

ohwja voor wie het nog nie weten de staart en de propellors van een heli kunnen eraf en dan heb je peg :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dit is normaal ik ram altijd voor de lol taxi's omdat ik ze haat (ze rijde zo verrot en zijn agressief)

maar soms zijn ze dan ineens dood:

in tegenstelling tot gta sa krijg je geneens verwondingen als je iets ramt ofzo kun je bij gta 4 wel dood gaan als je te hard iets ramt, neerstort met een helicopter, dus BE CAREFUL!

het is daarom ook meer realistischer

ohwja voor wie het nog nie weten de staart en de propellors van een heli kunnen eraf en dan heb je peg :puh:

Dat is gekend en je reageert op een topic van 8 maanden geleden, op de datum letten ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...