wtc Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Het valt me gewoon al een hele tijd op dat op de artwork de zwaailichten van de politiewagens een beetje anders zijn dan in het echte game. In de artwork zitten er ook van die kleine zwaailichtjes vooraan in het rooster van de wagen, maar in de game niet. Eig wel jammer want vind dat zeker iets hebben Mss geen groot minpunt, maar viel me gewoon op als dit topic echt nergens op slaat -> Mvg, wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 8 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik vind het niet jammer dat ze niet in de grille zitten, maar bij de FIB Buffalo is het echt super vet. Bij de politiewagens vind ik het jammer dat het altijd maar hetzelfde gaat met die zwaailichten. Altijd van links naar rechts (of een klein beetje anders), dat is in het echt denk ik ook wel zo maar een variatie erin was misschien wel leuk geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik vind het niet jammer dat ze niet in de grille zitten, maar bij de FIB Buffalo is het echt super vet.Bij de politiewagens vind ik het jammer dat het altijd maar hetzelfde gaat met die zwaailichten. Altijd van links naar rechts (of een klein beetje anders), dat is in het echt denk ik ook wel zo maar een variatie erin was misschien wel leuk geweest. Wel ja, maar die lichtjes van de FBI mochten van mij ook in de gewone cruisers zitten naar mijn zin en als ze het niet doe, moeten ze het ook niet in de artwork steken vind ik.. Wat je zegt is wel waar, er mocht, net zoals ik het echt, echt wel wat meer variatie in de zwaailichten zitten! Misschien ook een wagen met LED's ofzo... Nu is dat er ook al, die N.O.O.S.E cruiser heeft dat, maarja.. die zwaailichten zijn hetzelfde geprogrammeerd als de gewone politiewagens je ziet ook de "lampen draaien" enz... LED's moeten echt aan/uit zijn, en niet rustig in en uit faden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 die lampjes hadden mooi gestaan in de grille maarja misschien in de DLC! maar als ik goed kijk is er meer anders kijk de foto maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2008 maar als ik goed kijk is er meer anders kijk de foto maar Ik denk niet dat ze de nummerborden gaan veranderen. Maar het zou wel leuker zijn dan alleen maar Liberty City erop. Op de foto is het misschien een beetje overdreven groot... had wel meer op gekund kijk maar naar Sa, daar kon het ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.