Jump to content

SA werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

:7:cry::cry:

ik heb SA een hele tijd gelede gekocht, had eerst op andere computers..

toen kocht ik een laptop(ik had al een gewone vista desktop ne ook 2 XP), jaja vista :D . Maar toen op geen van alle wil hij een save game starten... :? ..SA start op.. dan klik ik op loaden ( of nieuwe game) dan zegt hij dat SA niet meer werkt ..

BTW zelfde voor GTA VC :-(:cry::cry:

Weet iemand een oplossing?/

en ik kon ook geen zelfde topic vinden met soort zelf gelijke vraag :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je misschien savegames of mods gedownload? Als je een van deze 2 (of alle 2) hebt gedownload geef dit dan even aan zodat we wat meer weten. Je zou ook een kunnen proberen San Andreas uit te voeren als administrator, dat werkt in de meeste gevallen nog wel eens. ;)

Btw, ik heb een probleemloze instalatie gehad en kan San Andreas, Vice City en GTA III gewoon spelen op Vista. :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
:7:cry::cry:

ik heb SA een hele tijd gelede gekocht, had eerst op andere computers..

toen kocht ik een laptop(ik had al een gewone vista desktop ne ook 2 XP), jaja vista :D. Maar toen op geen van alle wil hij een save game starten... :? ..SA start op.. dan klik ik op loaden ( of nieuwe game) dan zegt hij dat SA niet meer werkt ..

BTW zelfde voor GTA VC :-(:cry::cry:

Weet iemand een oplossing?/

en ik kon ook geen zelfde topic vinden met soort zelf gelijke vraag :sigaar:

ik heb ook windows vista en hij doet het wel, deed het eerst ook niet.

hier de oplossing:

klik met rechtermuisknop op het icoon (WAAR JE OP MOET KLIKKEN ALS JE HEM WILT STRARTEN) en klik dan op

''als adminitrator uitvoeren'' daarna komt schermpje ervoor klik dan op ''toestaan''.

en het spel doet het

dat moet je steeds doen als je gta nog eens wilt spelen

Bewerkt: door berrygosie
Geplaatst:

Zet compatibiliteit

Klik op rechter muisknop op het icoontje waar je mee opstart dan het tabblad Compatibiliteit, en dan het vinkje bij:Dit programma in compatibiliteit uitvoeren. aanvinken :) En dan Windows XP Service Pack 2 aanklikken misschien dat het nu werkt.

9ik ga zo proberen Werkt allebij niet

en ik HEB GEEN MODS of CHEATS gebruik :)

Bewerkt: door bramboy
Geplaatst:

Heb je niet savegames opgeslagen met v1 van San Andreas? Als je het opnieuw installeert, is je spel naar alle waarschijnlijkheid v2 en kunnen je savegames misschien niet geladen worden (al moet ik toegeven dat ik ook niet precies weet hoe het daarmee zit). Maar dat zou niet het probleem met Vice City verklaren.

Kan je wel gewoon een nieuwe game starten en welke versie van Vista heb je op je laptop?

Geplaatst:
Heb je niet savegames opgeslagen met v1 van San Andreas? Als je het opnieuw installeert, is je spel naar alle waarschijnlijkheid v2 en kunnen je savegames misschien niet geladen worden (al moet ik toegeven dat ik ook niet precies weet hoe het daarmee zit). Maar dat zou niet het probleem met Vice City verklaren.

Kan je wel gewoon een nieuwe game starten en welke versie van Vista heb je op je laptop?

ik heb vista home basic

nieuwe game starten kan niet eens dus ik heb ook geen savegames en is gewoon v2

Geplaatst:

Tja, Home Basic. Dan kan ik het me wel een beetje voorstellen, want die versie is echt een standaardversie en vooral bedoelt voor mensen die weinig achter de pc zitten en deze vooral gebruiken voor internet en Word. Als je wil gamen, moet je toch wel Home Premium. Ik weet dus niet zeker over het daaraan ligt, maar ik denk het wel.

Geplaatst:

Hey thunder Of je no9u Vista Home Basic Hebt of Premium of enz. enz. maakt niet uit net als bij Xp

Maar.. Ik heb exact het zelfde probleem misschien meot je gta ff opnieuw kopen en ***

misshicen kom je dan verder ;)

Pmixer

Geplaatst:
Hey thunder Of je no9u Vista Home Basic Hebt of Premium of enz. enz. maakt niet uit net als bij Xp (...)

Dan ken jij een heel andere Windows XP Starter dan ik. :{

Maar een andere oorzaak zou ik niet zo snel kunnen aanwijzen, tenzij de hardware gewoon niet goed genoeg is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...