Synchro Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 (bewerkt) hoe maakt ge dit SOORT RAMP sorry maar in de help reageren ze bijna niet lijk als bij de airport daar hebben ze van die ramp waar ge over kunt jumpen hoe maakt ge dat met z modeler Bewerkt: 30 maart 2005 door GTA cover Reageren
Bradley H. Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 dit moet toch echt in de help, hier slaat dit topic niks aan Reageren
Synchro Geplaatst: 30 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 kun iemand me helpen bij die ramp want ik weet niet hoe het moet bij z moddeler please?? Reageren
Timotees Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 misschien zou je, als je daar de moeite voor neemt, 3ds max downloaden kopen. Daar kan je namelijk best wel makkelijk een ramp mee maken. Als je dit niet snapt dan moet je maar ff kijken in de tutorial die bradley heeft gemaakt Edit door PatrickW: 3ds max is een commercieel pakket, dus downloaden == warez en dus verboden op het forum. Reageren
Wauzie Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Welke tutorial heeft bradley1990 dan gemaakt??? Reageren
Ken-D Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 misschien zou je, als je daar de moeite voor neemt, 3ds max downloaden kopen.Daar kan je namelijk best wel makkelijk een ramp mee maken. Als je dit niet snapt dan moet je maar ff kijken in de tutorial die bradley heeft gemaakt Edit door PatrickW: 3ds max is een commercieel pakket, dus downloaden == warez en dus verboden op het forum. Downloaden hoef niet persee warez te zijn. Als ik het goed heb is 3D Studio max ook in Trial formaat. Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Daarmee kun je een paar boxen maken en die veranderen, kijk eens in de tutorial van BRADLEY1990 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 kijk eens in de tutorial van BRADLEY1990 klik hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.