Tim Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Hey, Altijd moet er zich weer een probleem ondervinden in het belangrijkste onderdeel van een game PC. Een tijdje geleden deed mijn videokaart ook raar. dit is gelukkig opgelost. Maar nu loop ik weer regelrecht tegen een ander probleem aan. Wanneer ik dus een spel wil spelen, word heel dit spel opgen**kt, zo veranderen in een keer de textures, en word de kleure resolutie ook vern**kt. Het probleem wat ik ondervind is dat er zich in een ker allemaal vage spikkeltjes en streepjes op mijn scherm komen. Heeft dit er misschien mee te maken dat mijn directX niet goed is? Reageren
GtaSlave Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Wat voor type videokaart heb je? Wat zijn de temperaturen? ( gebruik Everest, of kijk in je bios) Kan je eens een screen geven? Update je drivers eens van je videokaart. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) volgens mij wordt je videokaart te heet edit:te laat Bewerkt: 9 oktober 2008 door adilovn Reageren
GtaSlave Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 volgens mij wordt je videokaart te heet Daar dacht ik ook aan, daarom vraag ik ook om zijn temperaturen. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 of je moet zo een oud spel spelen dus ik heb het over anno1602 enz die je pc wel makkelijk aan kunnen maar te makkelijk krijg je storing enz Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Je bedoeld dus, dat bijvoorbeeld de kleuren van het water in San Andreas roze met blauw zijn, wat ik heel toevallig had laatst Dat heb ik opgelost door de nieuwste drivers van directX en mijn videokaart te installeren. Ik denk dat jij het al hebt geprobeerd maar toch vind ik dit de moeite waard om te posten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.