Jump to content

Pure

GTA Haas

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

pure-1.jpg

Beste GTAForum leden,

Zoals jullie wel gezien hebben, er ligt een nieuw spel in de winkels! En deze keer is dat Pure! Ontwikkelaar Black Rock Studios, (Expert op het gebied van racing games.) heeft de enige goede naam aan dit spel gehangen. Dus neem plaats op een Quad, en bereid je maar voor op een spectaculair racing game met Quads! Als coureur heb je beschikking over maar liefst 72 verschillende tricks die voornamelijk in de lucht plaatsvinden. Ook is er natuurlijk Online Gaming! Zelf heb ik het spel nog niet, ik weet al zeker dat ik Pure ga halen op mijn verjaardag. :)

De platformen waarop Pure is op uitgekomen zijn hieronder te vinden, of Pure op nog meer platformen uitkomt weet ik niet. Maar zodra ik of jullie erachter zijn gekomen, posten natuurlijk! ^_^

Platformen:

€44,- PC

€59,- Xbox360

€62,- Playstation 3

Ik heb ook nog een paar Screens voor jullie, en een Trailer!

Screen 1

pure-ps3__xbox_360__pcscreens9418sc.jpg

Screen 2

1547_0004.jpg

Pure Trailer

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Gespeeld, zeer mooi spel, maar je speelt het niet meer dan 38minuuten achter elkaar. in ieder geval ik niet

Geplaatst:
Gespeeld, zeer mooi spel, maar je speelt het niet meer dan 38 minuuten achter elkaar. in ieder geval ik niet

Ja? Mij lijkt het ook wel een mooi spel, daarom ben ik van plan om het ook te kopen. En speel je het niet langer dan 38 Min. achter elkaar? :puh: Ik geloof het wel. :)

Geplaatst:

ik heb het spel op de pc, en het is inderdaad niet zo fantastisch als sommigen wel denken. de loading tijden zijn ook erg lang, en dat ligt niet aan m'n pc. en op vista zie je bij sommige exemplaren van de game de bestuurder niet op de quad zitten, en rijd je enkel met de quad. is knap lastig als je een stunt wil doen. :Y een vriend van me heeft dat probleem ook, en is lang niet de enige..

de graphics vallen dan wel weer goed mee, en de functie eigen quad bouwen is ook wel leuk voor even.

maar niet meer dan dat, dus langer dan een halfuur onafgebroken gamen zit er niet in bij mij.

:cya:

Geplaatst:

Ik ga hem daarvoor ook kopen voor de Xbox360, want als ik het voor de PC koop krijg ik dat probleem mischien ook. En ik heb XboxLive dus speel ik het Online. :)

Geplaatst:

'pure' doet mij denken aan de game Wipeout Pure, welke ik voor mijn Playstation Portable heb :D Een aanrader :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb de demo op de ps3...na een iri tut (die trouwens ook nog eens met een (..) nederlandse stem was) kon ik eindeljk beginnen..is opzich wel leuk maar ik kan er ook niet erg lang mee zoet zijn....heb liever far cry 2 die er aan komt..

Bewerkt: door gta master 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Mooi spel alleen moet nog beetje wennen enzo beetje kijken hoe het gaat en die dingen. Maar het is zeker heel mooi gemaakt en hele mooie grafics. Echt een aanrader voor de race gekken onder ons ! _O_

Geplaatst:
Mooi spel alleen moet nog beetje wennen enzo beetje kijken hoe het gaat en die dingen. Maar het is zeker heel mooi gemaakt en hele mooie grafics. Echt een aanrader voor de race gekken onder ons ! _O_

Ik denk erover na om het spel te kopen, want ik ga al Midnight Club: Los Angeles kopen. Ik zal eens kijken wat mijn moeder zegt. Of ik die Game er ook nog bij mag voor m'n verjaardag. Maar het heeft idd wel mooi Graphics. :Y

Geplaatst:

Het is van de makers van de MotoGP delen tot 07, die nu onder een andere naam verder gaan. Stunten met quads lijkt me wel cool, ik denk dat het wel een game voor mij is. Games van het voormalige Climax Racing zijn best goed, het is maar hoe je ze benaderd.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als quad rijder moest ik deze game natuurlijk ook hebben. :puh: Vind de controls niet echt fijn op de PC met dat stunten, maar verder is het wel een fun game. Om gewoon even zonder ergens bij na te denken te spelen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...