Ottoman 47 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik heb op GTA San Andreas de User Tracks gevult met paar MP3-liedje. Als ik die liedje wil laten draaien, moet User Track Files Scan doen, oke gedaan. Toen staat er ook nog eens dat het ook automatisch kan, heb ik goed gekeurdt, maar nu moet ik het toch elke keer waneer ik GTA San Andreas opstart, zelf laten scannen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Je hoeft hem niet elke keer te laten scannen hoor. 1 keer is genoeg. Druk gewoon op scan. Dan gaat hij als het goed is scannen. Hij scant de nummers die je erop hebt gezet. Als hij klaar is kan je ze luisteren op de goede zender (user track player). Het automatisch scannen kan wel handig zijn inderdaad. Dan hoef je het niet zelf te doen. Maar ik heb hetzelfde als jou: ik moet het zelf laten scannen. De automatisch scan functie werkt niet bij me. Dus ik denk dat je het zelf moet doen. Maar elke keer opnieuw hoeft niet hoor. Gewoon 1 keer, en hij staat erop. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 De automatische scanfunctie zorgt ook om de een of andere reden voor een soort lag. Het gebruikt meer geheugen, en San Andreas is sowieso al een redelijk zwaar spel. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 >Hier< staat alles uitgelegd over de User Track Player. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Een antwoord op mijn vraag staat erniet in. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Een antwoord op mijn vraag staat erniet in. Ik heb hetzelfde probleem. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb inderdaad ook hetzelfde probleem. Maar kijk, zoveel tijd neemt het toch niet in om even in het Pause menu naar je 'Options > Audio Setup > User Tracks Options' te gaan? Zoals al uitgelegd geweest is, zorgt het vaak wat voor Lag, doordat GTA SA niet alles kan bijhouden denk ik. Maar goed, Het moet een functie of een algemene fout zijn dat je altijd moet zelf scannen. Het wordt gouw een routine, dat je zelfs blindelings de user track zelf met één klikje op scan laat werken . Bewerkt: 9 oktober 2008 door Ice Banana Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik heb inderdaad ook hetzelfde probleem. Maar kijk, zoveel tijd neemt het toch niet in om even in het Pause menu naar je 'Options > Audio Setup > User Tracks Options' te gaan? Zoals al uitgelegd geweest is, zorgt het vaak wat voor Lag, doordat GTA SA niet alles kan bijhouden denk ik. Maar goed, Het moet een functie of een algemene fout zijn dat je altijd moet zelf scannen. Het wordt gouw een routine, dat je zelfs blindelings de user track zelf met één klikje op scan laat werken . Je hebt gelijk, dus tot iemand een oplossing heeft moeten we er maar mee leven. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Een antwoord op mijn vraag staat erniet in. Wat was je vraag dan? Ik vond hem niet echt duidelijk geformuleerd, met alle respect. Even een poging tot antwoorden dus: Je hoeft SA alleen te scannen als je een nieuw liedje in de map zet, zodat het ook aan je track player wordt toegevoegd. Als je automatic scan aanzet, scant ie om de zoveel tijd automatisch. Niet meteen als je een nieuw liedje erin hebt gezet. Dus gewoon even wachten en dan worden je liedjes vanzelf gescand. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Volgens mij bedoelt ottoman dat hij het autoscan heeft goed gekeurd maar dat autoscan toch niet gaat werken, tenminste dit neem ik op uit z'n reactie, ik zie verder eigelijk het probleem niet maar misschien kan deze pagina je verder helpen, misschien ben je vergeten bij Automatic Media Scan op ON te drukken. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Een antwoord op mijn vraag staat erniet in. Wat was je vraag dan? Ik vond hem niet echt duidelijk geformuleerd, met alle respect. Even een poging tot antwoorden dus: Je hoeft SA alleen te scannen als je een nieuw liedje in de map zet, zodat het ook aan je track player wordt toegevoegd. Als je automatic scan aanzet, scant ie om de zoveel tijd automatisch. Niet meteen als je een nieuw liedje erin hebt gezet. Dus gewoon even wachten en dan worden je liedjes vanzelf gescand. Zo moeilijk, he. Hij zegt duidelijk dat elke keer als hij het spel opnieuw opstart, hij opnieuw moet scannen. Automatic Scan werkt niet, maar zelfs als dat uit staat, zoals je zelf al zegt, zouden alle liedjes die je gescanned hebt niet moeten verdwijnen. Dat gebeurt bij hem (en bij mij) dus wel. Aan jouw antwoord heeft hij dus al helemaal niets, ik denk dat het achtereind van een zeekoe daar ook wel achter kan komen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Een antwoord op mijn vraag staat erniet in. Wat was je vraag dan? Ik vond hem niet echt duidelijk geformuleerd, met alle respect. Even een poging tot antwoorden dus: Je hoeft SA alleen te scannen als je een nieuw liedje in de map zet, zodat het ook aan je track player wordt toegevoegd. Als je automatic scan aanzet, scant ie om de zoveel tijd automatisch. Niet meteen als je een nieuw liedje erin hebt gezet. Dus gewoon even wachten en dan worden je liedjes vanzelf gescand. Zo moeilijk, he. Hij zegt duidelijk dat elke keer als hij het spel opnieuw opstart, hij opnieuw moet scannen. Automatic Scan werkt niet, maar zelfs als dat uit staat, zoals je zelf al zegt, zouden alle liedjes die je gescanned hebt niet moeten verdwijnen. Dat gebeurt bij hem (en bij mij) dus wel. Aan jouw antwoord heeft hij dus al helemaal niets, ik denk dat het achtereind van een zeekoe daar ook wel achter kan komen. Hoho, let een beetje in het vervolg op je taalgebruik s.v.p. Ik denk dat dit een soort van bug is in-game. Ik raad je aan om te kijken in dit topic even door te lezen of mensen er ook last van hadden. Als dat niet zo is zou je even een topic in het SA Hardware Forum moeten plaatsen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Zo moeilijk, he. Hij zegt duidelijk dat elke keer als hij het spel opnieuw opstart, hij opnieuw moet scannen. Automatic Scan werkt niet, maar zelfs als dat uit staat, zoals je zelf al zegt, zouden alle liedjes die je gescanned hebt niet moeten verdwijnen. Dat gebeurt bij hem (en bij mij) dus wel. Aan jouw antwoord heeft hij dus al helemaal niets, ik denk dat het achtereind van een zeekoe daar ook wel achter kan komen. Ik denk ook niet dat iemand hier wat aan heeft. Ik vindt zijn vraag niet echt duidelijk naar voren komen, en ik antwoord zo goed en zo kwaad als het kan. Ik probeer nog een antwoord te geven, ik probeer jullie nog te helpen. Ik begrijp de vraag nu wel, en ik denk dat mijn gegeven antwoord daar best wel een verklaring voor zou kunnen zijn. Daarbij is zo'n automatische scan een veroorzaker van lag en daarom is het beter dat ie uitstaat, dat was mijn antwoord in eerste instantie. Ik heb geen behoefte aan iemand die mij daarom op een redelijk botte manier aanspreekt. Had ook normaal gekund. @Hieronder: Ik heb volledig begrip Bewerkt: 10 oktober 2008 door MartyCeha Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Zo moeilijk, he. Hij zegt duidelijk dat elke keer als hij het spel opnieuw opstart, hij opnieuw moet scannen. Automatic Scan werkt niet, maar zelfs als dat uit staat, zoals je zelf al zegt, zouden alle liedjes die je gescanned hebt niet moeten verdwijnen. Dat gebeurt bij hem (en bij mij) dus wel. Aan jouw antwoord heeft hij dus al helemaal niets, ik denk dat het achtereind van een zeekoe daar ook wel achter kan komen. Ik denk ook niet dat iemand hier wat aan heeft. Ik vindt zijn vraag niet echt duidelijk naar voren komen, en ik antwoord zo goed en zo kwaad als het kan. Ik probeer nog een antwoord te geven, ik probeer jullie nog te helpen. Ik begrijp de vraag nu wel, en ik denk dat mijn gegeven antwoord daar best wel een verklaring voor zou kunnen zijn. Daarbij is zo'n automatische scan een veroorzaker van lag en daarom is het beter dat ie uitstaat, dat was mijn antwoord in eerste instantie. Ik heb geen behoefte aan iemand die mij daarom op een redelijk botte manier aanspreekt. Had ook normaal gekund. Sorry. Achteraf gezien ben je lang niet de enige die de vraag niet begreep. Ik begreep de vraag wel, maar (het verband met) jouw antwoord niet. Ik zal proberen voortaan tot 10 te tellen voor ik reageer... :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.