Jump to content

Gta iv vraagjes


secretinterieur

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben al lang lid van dit forum, nooit iets met mijn acount gedaan, maar ik heb nu een paar vraagjes.

1: Waar start multiplayer, ik bedoel dus als je bijv. death match aan klikt, waar komt dan iedereen te staan, en is daar een kaart van?

2: kan de host uitzoeken wie bij wie in het team komt? bijvoorbeeld bij 8 vs 8 deathmatch?

3:Kun je meteen multiplayer doen als je het spel koopt?

4: is bij de multiplayer deathmatch altijd een heli, auto en een stel wapens in de buurt, is hier en is hier een kaart van?

5: hoeveel GB neemt gta in beslag bij het instaleren?

6:Waar kan ik hem het best kopen, en waar kan ik mijn ps3 het best kopen?

het spijt me als ik de regels overtreed, of als deze vragen al eerder zijn gesteld, maar zelfs met zoekfunctie kon ik het niet vinden.

groet,

Secretinterieur

Link to comment
Delen op andere websites

Ant. 1: Je doet je Telefoon omhoog selecteert Multiplayer, je game mode. En wachten tot de Mode start.

Ant. 2: Ja dat kan, als je Team DeatMatch doet. Maar, je kan pas uit Team kiezen als je dat kroontje hebt. Dat krijg je pas als je een Game Mode start en jij bent de 1e en daarna komen er andere spelers bij, dan kan je dat bepalen!

Ant. 3: Ja, dat kan alleen als je een XboxLive of Playstation Network Acc. hebt. :)

Ant. 4: Ja, Heli's, Auto's, 2 Wielers, en wapens zijn er allemaal. En je speelt alleen de normale kaart, dus is er geen speciale kaart.

Ant. 5: Bij het installeren van wat?

Ant. 6: Het best kan je het bij Dixons of Bart-Smit kopen, want daar is het altijd het goedkoopst. :)

Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

1. ligt er aan hoe de instellingen van de server zijn...maar er word zowizo een bepaald gebied geselecteerd waar iedereen gespand word (bijv. vliegveld) ...daarna kom je of weer op een standaard plek terecht of vlak bij de plek waar je dood ging (ligt aan instellingen)

2.als je bijv. ''deathmatch'' selecteerd word je automatsc in een server gedouwd..wel kun je vrienden uitnodigen.

3. gelijk na de eerste missie kan het jah..

4. ja, er is altijd wel wt in de buurt...en voor een kaart?? het ligt aan de instellingen v.d. server wat voor wapens er spawnen...ze komen op je mini map te staan deus er zal wel geen kaart zijn.

5. weet ik eerlijk gezegt niet..maar het niet zo veel zijn..ik denk 1 tot 1,5 gig

6. ik heb mijn ps3 en gta 4 laatst bij de intertoys gekocht (vanwege de goede klantenservice daar, ook is het daar niet duur)

Link to comment
Delen op andere websites

citaat:

Ant. 1: Je doet je Telefoon omhoog selecteert Multiplayer, je game mode. En wachten tot de Mode start.

ik bedoelde waar op de kaart, als de multiplayer al is opgestart.

Ant. 2: Ja dat kan, als je Team DeatMatch doet. Maar, je kan pas uit Team kiezen als je dat kroontje hebt. Dat krijg je pas als je een Game Mode start en jij bent de 1e en daarna komen er andere spelers bij, dan kan je dat bepalen!

Dankjewel, dan weet ik dat.

Ant. 3: Ja, dat kan alleen als je een XboxLive of Playstation Network Acc. hebt. :)

Hoe krijg je een playstation network acc.?

Ant. 4: Ja, Heli's, Auto's, 2 Wielers, en wapens zijn er allemaal. En je speelt alleen de normale kaart, dus is er geen speciale kaart.

Dat is handig!

Ant. 5: Bij het installeren van wat?

Bij het installeren van het spel op de playstation 3.

Ant. 6: Het best kan je het bij Dixons of Bart-Smit kopen, want daar is het altijd het goedkoopst. :)

Geen internet sites? ik dacht dat die goedkoper waren.....

Bewerkt: door secretinterieur
Link to comment
Delen op andere websites

Ant. 1: Je doet je Telefoon omhoog selecteert Multiplayer, je game mode. En wachten tot de Mode start.

Ant. 2: Ja dat kan, als je Team DeatMatch doet. Maar, je kan pas uit Team kiezen als je dat kroontje hebt. Dat krijg je pas als je een Game Mode start en jij bent de 1e en daarna komen er andere spelers bij, dan kan je dat bepalen!

Ant. 3: Ja, dat kan alleen als je een XboxLive of Playstation Network Acc. hebt. :)

Ant. 4: Ja, Heli's, Auto's, 2 Wielers, en wapens zijn er allemaal. En je speelt alleen de normale kaart, dus is er geen speciale kaart.

Ant. 5: Bij het installeren van wat?

Ant. 6: Het best kan je het bij Dixons of Bart-Smit kopen, want daar is het altijd het goedkoopst. :)

Succes! :)

gta 4 moet je wel installeren hoor...

Link to comment
Delen op andere websites

Ant. 1: Je doet je Telefoon omhoog selecteert Multiplayer, je game mode. En wachten tot de Mode start.

ik bedoelde waar op de kaart, als de multiplayer al is opgestart.

Dat start, als ik het goed heb waar de Host dat bepaald. De zogenaamde areas. Dit kan van bijvoorbeeld Airport (waar iedereen vrijwel spawnt op het parkeerterein vlakbij of naast en controle toren. Maar al bij al start het in de area dat de host bepaald. Van, bijvoorbeeld Airport, tot Little Holland tot bijna de hele map.

Ant. 3: Ja, dat kan alleen als je een XboxLive of Playstation Network Acc. hebt. :)

Hoe krijg je een playstation network acc.?

Dat moet je aanmaken door op het main menu van Playstation 3. Ik weet niet precies hoe dit werkt. Maar ik vermoed op die manier. Je moet natuurlijk wel een internet verbinden op je PS3 aansluiten.

Ant. 6: Het best kan je het bij Dixons of Bart-Smit kopen, want daar is het altijd het goedkoopst. :)

Geen internet sites? ik dacht dat die goedkoper waren.

Internet sites vindt ik persoonlijk niet handig, tenzij je misschien Bol.com, Ebay.nl of enig andere site gebruikt. Dit is op eigen risico natuurlijk. Goedkoper, dan twijfel ik ook.Toch vindt ik het persoonlijk handiger om je PS3 in de Game winkel te kopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

antwoord 2 wat duidelijker:

De host kan niet kiezen wie bij wie in een team gaat, dat doet iedereen afzonderlijk

Begrijpelijk, maar het is soms wel een zooitje...

Ik weet niet precies hoeveel GB GTA IV in beslag neemt, maar dat merk je wel tijdens het installeeren, is denk ik tussen de 1-2 GB in...

Link to comment
Delen op andere websites

Dank jullie wel, het word me steeds duidelijker, maar nu heb ik nog een vraag in het algemeen.

Wat vinden jullie wat ik moet kopen, de 80 GB of de 160 GB die eind oktober uit komt?

En waarom?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet wat je aan een playstation 3 hebt met 160Gb hoor. Je hebt alleen wat meer ruimte. Maar bekijk het slim: Koop de goedkoopste. Ze zijn even goed, alleen de andere heeft meer ruimte. Als je een spel niet meer speelt, dan gooi je hem eraf. Zo makkelijk is het. Ditzelfde geld voor de demo's. Saaie demo --> Delete. Speel je een demo niet meer? --> Delete. Dat bespaard je veel ruimte. Ik denk niet echt dat je veel Gb nodig hebt. Tenzij je al je spellen tegelijk speelt :7 Ik denk niet dat je dat doet :puh: De keus ligt natuurlijk bij jou. Maar persoonlijk denk ik dat je aan 80Gb voorlopig wel genoeg hebt. Ik heb zelf de 40Gb. Heb hem al aardig lang, en heb nog maar ongeveer 10Gb ruimte verspilt. Niet veel dus. Dat komt ook omdat ik de spellen verwijder die ik niet speel. Dit geld ook voor de demo's en de savegames van spellen. Hoe moeilijk kan het zijn? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb laastst een 80 gig gekocht...ik heb er veel demo's opstaan, 1 (volledige) film, en nog redelijk veel muziek....ik heb nog genoeg ruimte over...dus als ik jouw was zou ik gewoon voor 80 gaan...en ALS dat op en duurt te weinig word (wat ik me niet kan voorstellen) kun je heel gemakkelijk de harde schijf vervangen (denk hier wel aan dat je dan een 2.5'' schijf neemt met 5400 rmp)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb laastst een 80 gig gekocht...ik heb er veel demo's opstaan, 1 (volledige) film, en nog redelijk veel muziek....ik heb nog genoeg ruimte over...dus als ik jouw was zou ik gewoon voor 80 gaan...en ALS dat op en duurt te weinig word (wat ik me niet kan voorstellen) kun je heel gemakkelijk de harde schijf vervangen (denk hier wel aan dat je dan een 2.5'' schijf neemt met 5400 rmp)

Ik denk dat ik inderdaad de 80 gb ga kopen, maar als ik die dan heb, wat kost het dan om meer geheugen te krijgen?

En ik vraag me steeds af of ik de limited edition zal kopen of niet, wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb laastst een 80 gig gekocht...ik heb er veel demo's opstaan, 1 (volledige) film, en nog redelijk veel muziek....ik heb nog genoeg ruimte over...dus als ik jouw was zou ik gewoon voor 80 gaan...en ALS dat op en duurt te weinig word (wat ik me niet kan voorstellen) kun je heel gemakkelijk de harde schijf vervangen (denk hier wel aan dat je dan een 2.5'' schijf neemt met 5400 rmp)

Ik denk dat ik inderdaad de 80 gb ga kopen, maar als ik die dan heb, wat kost het dan om meer geheugen te krijgen?

En ik vraag me steeds af of ik de limited edition zal kopen of niet, wat vinden jullie?

Tja wat het gaat kosten moet je even uitzoeken op het internet of bij een computerwinkel langsgaan....

En of je een Limited Edition moet kopen ligt eraan...

Ga je de boeken ook echt lezen, ga je de kluis ook echt gebruiken, hecht je veel waarde aan het plastice kaartje (soort creditcard) en heb je wat aan de sporttas (wel een redelijk kleine sporttas) die erbij zit...

Als merendeel van de antwoorden NEE is dan zou ik het niet kopen... Maar nogmaals ik kan niet in jouw portemonee kijken dus je moet zelf weten hoeveel geld je wilt uitgeven. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...