Jump to content

Call and Collect


CJ_

Recommended Posts

De blackmailer is beneden op het "uitzichtspunt" te zien. Hij is rechts van het hotdog kraampje, vlakbij een bak. Normaal zal je hem dubbel horen praten (door je GSM en z'n stem zelf), en je zal hem met een GSM aan z'n oor zien. Nadat je hem gezien hebt zal hij proberen vluchten. Jij moet hem dan vermoorden en zijn memory stick nemen. Daarna nog je Wanted Level verliezen, en de memory stick naar Francis brengen. Dan zal de missie geslaagd zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is altijd een andere gast. Maar hij is een van de weinige die iets doet. De rest doet niet veel aan beweging. Als hij zit, dan gaat hij staan, dan loopt hij meestal naar het midden van het pad en gaat dan lopen. Dus zoek een vent die midden op het pad staat en die staat te bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je hem ook herkennen aan de skivest met een petje op.

Ik denk dat dit de algemene skin is van de Blackmailer. Zoals gezegd kan je hem vinden door nadat je de eerste keer gebeld hebt, een paar trappen naar beneden loopt en rondt je kijkt welke ped rechtstaat van een bankje met een gsm. Vaak hoor je hem praten, of hoor je zelfs zijn GSM rinkelen. Als hij je ontdekt zet hij het op een loopje en moet je zoals Hannes zegt hem een leuk schotje geven :D

Ik denk dat hij er zo uitziet (als je goed kijkt naar de target herken je een man met een pet op met een warme jas.)

Gtaiv527.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...