Jump to content

Addicted abstract sig

Recommended Posts

Geplaatst:

2q88wv4.png

Dit is hem dan.

En ik weet dat hij erg leeg is, maar dat heb ik expres zo gedaan, vandaar de titel.

Simpel werkje, wat ik misschien wel de moeite waard vind om als sig te gaan gebruiken.

Rates plz, en let op wat ik net geschreven heb. ;)

Geplaatst:

Voeg er wat meer kleur en effecten aan toe, man. Dit is echt simpel. Je kan er best wat meer werk aan besteden, én hem leeg laten. Ik zou dit bijna met paint kunnen maken.

De uitwerking is uitstekend, maar het idee is echt bagger.

Een 4tje.

Geplaatst:

Abstract vind ik het niet. Het is vreselijk jammer dat de rondjes/tekst op een goedkope vergiet lijken, in plaats van dat ze geheel zijn ingekleurd. Ten eerst is dat nóg gemakkelijker, en ten tweede komt het ten alle tijde mooier uit.

Je zegt zelf dat het eenvoudig is, maar het is niet eenvoudig mooi. Ik zou persoonlijk wat meer kleuren gebruiken, en uiteindelijk een mooie simpele, máár bijpassende tekst klein in het hoekje plaatsen. Dán is het een simpele, maar mòòie signature. Die stempel krijg je er nu niet op gedrukt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...