Jappelke Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Hoi, vraagje Kan je MTA ook gebruiken met een NO-CD-patch? Ik hoop het, want mijn GTA heeft mijn CD-Drive niet graag. (een Philips DVDRW416), mijn AOPEN 956 heeft het begeven, leest mijn CD enkel nog eens 1/1000. Mijn CD is niet kapot, en voor de critici onder jullie, JA HET IS EEN LEGALE COPY, GTA is té goed om kapot te maken. Na alle problemen met mijn videokaart (moest oude drivers weer installeren om GTA te doen werken) zou ik echt eens willen multiplayen. Willen jullie mij helpen, of wordt dit direct gesloten omwille van zogezegde illigale praktijken? :unsure: Alle hulp is welkom...
Joriz Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Koop een nieuwe CD-ROM speler. Voor 20 euro heb je er een. (of een DVD-ROM voor 30 euro)
Dennizzzz Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Hoi, vraagjeKan je MTA ook gebruiken met een NO-CD-patch? Ik hoop het, want mijn GTA heeft mijn CD-Drive niet graag. (een Philips DVDRW416), mijn AOPEN 956 heeft het begeven, leest mijn CD enkel nog eens 1/1000. Mijn CD is niet kapot, en voor de critici onder jullie, JA HET IS EEN LEGALE COPY, GTA is té goed om kapot te maken. Na alle problemen met mijn videokaart (moest oude drivers weer installeren om GTA te doen werken) zou ik echt eens willen multiplayen. Willen jullie mij helpen, of wordt dit direct gesloten omwille van zogezegde illigale praktijken? :unsure: Alle hulp is welkom... Het kan wel met een NO-CD crack dacht ik..maar daar ga ik verder niet op in want dat mag niet
RTS Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Zou zeggen koop een nieuwe. Cracks kunnen wij niet geven want dat is illegaal.
Furi0uz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Om antwoord te geven op je vraag; MTA werkt met een No-CD crack, je zult echter wel de radio-stations geinstalleerd moeten hebben wil het werken met een No-CD crack. Een link naar een goed werkende No-CD crack mag ik hier niet posten, ook mag ik niet zeggen hoe je er aan 1 kan komen. Maar het werkt dus wel... * Closed
Recommended Posts