Thinkie Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Hey, ik heb een Creative ZEN MP3 speler maar heb me pc opnieuw geinstalleerd en ben CDtje natuurlijk kwijt.. maar ik kan niet ontdekken welke ZEN het is heb het doosje ook niet meer.. Reageren
joppie Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Kun je niet zoeken op Google naar Creative ZEN mp3 speler en dan op afbeeldingen zoeken? Dan staat de jouwe er miss wel tussen. Post anders een plaatje (maak een foto...) en als jij eht niet kan vinden, misschien vindt een ander hem wel..chien Reageren
Sandra Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Misschien de Creative Zen 'V' Die heb ik namelijk. =>afbeeldingen<= Reageren
Ferre Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) Hey,ik heb een Creative ZEN MP3 speler maar heb me pc opnieuw geinstalleerd en ben CDtje natuurlijk kwijt.. maar ik kan niet ontdekken welke ZEN het is heb het doosje ook niet meer.. Dat doet mij denken aan een licht getinte jongen met zwart kort haar die dat soort goederen (ver)kopen. En op de vraag "Heb je het bonnetje nog?" zeggen ze: "Nee, die neem ik nooit mee." Kijk hier eens: http://nl.europe.creative.com/products/wel...tegory=213&. Daar staat de ZEN die jij hebt vast tussen. Bewerkt: 11 oktober 2008 door Ferre Reageren
Fedmas Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Als je het dekseltje bove je batterij eruit haalt en aan de binnenkant staat dan je soort Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.