.Senne Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 heej mede-forummertjes ik heb gisteren Internet Explorer 7 geherinstalleerd door een virusje dat er weer af moest. maar wanneer ik nu IE opstart, geeft ie niet direct de startpagina (google bij mij), maar iets van dat 'de instellingen zijn opgeslagen'. nu zou ik willen weten: hoe stel ik het zo in dat, wanneer ik internet opstart, er weer gewoon google staat? en ik heb google overal als startpagina ingesteld, dus daar ligt het niet aan. iemand die me een antwoord kan gven? bij voorbaat dank. hier een screenie (dit wil ik dus kwijt): Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Dat is heel makkelijk. Druk op die knop Extra > Internetopties. In het tabblad Algemeen kan je dan je startpagina('s) invullen. Reageren
.Senne Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 dat is het nu net, daar staat google. google staat overal ingesteld als m'n standaard startpagina. wanneer ik op 'home' klik, ga ik ook naar google, dus aan startpagina ligt het niet. het is gewoon zo dat, wanneer ik de browser opstart, (dus dubbelklik op ) dan geeft ie dat scherm, en moet ik steeds op 'home' klikken. en dat begint me zeers te frustreren Reageren
gta master 1 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 dr staat ja...naar uw startpagina??klik dat aan.. Reageren
.Senne Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) ...dan geeft ie dat scherm, en moet ik steeds op 'home' klikken. en dat begint me zeers te frustreren... dat zei ik net. dat op 'home' klikken vind ik lastig, ik wil dat er direct google tevoorschijn komt als ik m'n browser opstart. excuses, heb net door dat ik het verkeerd begrepen heb als ik dat doe, opent ie een nieuw venster, met google. maar de volgende keer dat ik IE open, komt er nog steeds dat andere screen. Bewerkt: 9 oktober 2008 door senneken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.