Issie3222 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 (bewerkt) Mijn tweede signature! Ik heb een nieuwe font, C4D renders én Brushes gebruikt wat Silverbyte mij aanraadde Ik hoop nu op betere rates! Edit: Signature veranderd , alleen de tekst: ''Co-Leader'' verkeerd geplaatst! Bewerkt: 9 oktober 2008 door Issie3222 Reageren
Torritor Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Mooie Signature! Alleen: De 1e is mooier, en ik vind dat je die moet dragen omdat het woord ''Co-Leader'' erop staat, en je eigen naam! Reageren
Issie3222 Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Oei! Dat ben ik vergeten! :$ Ik ga even me naam en me Gang-Rang opzetten! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik zou je naam ook in dat Graffiti font houden. Dat ziet er iets beter uit. Want nu zie je dat het daardoor wat afzwakt (de Sig). En ook zou ik de C4D op een andere Blending Mode zetten, want nu overlapt het een beetje de hele signature. Ik heb wienig verstand van C4D's maar ik weet wel hoe je ze een klein beetje weg kan werken... Ik heb ook nog een idee... Probeer eens een sig te maken met Fractal Renders... Dat geeft eerlijk gezegd mooie effecten zonder die eerst te hoeven maken. Ik ga er namelijk ook eentje proberen te maken. Want het is volgens mij bet moeilijk Reageren
Issie3222 Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Zijn er nog meer rates behalve die van zamg0d1? Reageren
Torritor Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Dat denk ik niet, Issie3222! Bewerkt: 12 oktober 2008 door Torritor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.