Jump to content

Hulp met recorden.


Von-Helsing

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik had een vraag;

Hoe kun je recorden via je PS3? Ik zou namelijk graag met een vriend een 'Funny' of 'Stunt' movie maken, maar we hebben geen id hoe we het op onze PC kunnen krijgen.

Hopelijk geven jullie antwoord,

Mvg,

Mematox

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen optie waarmee dat kan. Ik denk dat de enige manier opnemen met een digitale camera is. Hier zit een stick in die je in de computer kan doen. Je moet wel 1 hebben die ook echt kan filmen en niet alleen foto's kan maken. Ik kan je wel vertellen: zo'n camera is niet goedkoop :7

Ik denk niet echt dat er andere mogelijkheden zijn. Nouja, misschien kan je allemaal foto's maken, en dan met een programma ze lekker snel achter elkaar afspoelen zodat het niet lijkt of het een film is. De mobiel die je ingame hebt werkt niet. Daarmee kan je niks. Die kan je alleen gebruiken voor de missies in GTA IV zelf en nergens ander voor.

Ik denk dat je beter even kan wachten op de PC versie als je geen geld wil verspillen aan een dure camera. Op de computer heb je namelijk allerlei programma's die kunnen filmen. Neem Fraps. Fraps kan alleen wel 30 seconden filmen. Dat is niet lang, maar als je veel verschillende dingen doet, en je drukt elke keer opnieuw op filmen dan moet je alleen nog achter elkaar plakken en je hebt een goed filmpje.

Aan jou de keus ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is geen optie waarmee dat kan. Ik denk dat de enige manier opnemen met een digitale camera is. Hier zit een stick in die je in de computer kan doen. Je moet wel 1 hebben die ook echt kan filmen en niet alleen foto's kan maken. Ik kan je wel vertellen: zo'n camera is niet goedkoop :7

Ik denk niet echt dat er andere mogelijkheden zijn. Nouja, misschien kan je allemaal foto's maken, en dan met een programma ze lekker snel achter elkaar afspoelen zodat het niet lijkt of het een film is. De mobiel die je ingame hebt werkt niet. Daarmee kan je niks. Die kan je alleen gebruiken voor de missies in GTA IV zelf en nergens ander voor.

Ik denk dat je beter even kan wachten op de PC versie als je geen geld wil verspillen aan een dure camera. Op de computer heb je namelijk allerlei programma's die kunnen filmen. Neem Fraps. Fraps kan alleen wel 30 seconden filmen. Dat is niet lang, maar als je veel verschillende dingen doet, en je drukt elke keer opnieuw op filmen dan moet je alleen nog achter elkaar plakken en je hebt een goed filmpje.

Aan jou de keus ;)

Ik heb dus laatst een goede camera gekocht, maar het probleem is dus: hoe kan ik wat ik film, op mijn computer zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een digitale camera hebt zit er een soort chip in. Je moet een klipje open doen en daar zie je de chip. Die stop is in de computer. Volgens mij is de chip een USB-stickje. Die moet je dus ook in de USB-poort / USB hubje doen. Dan kan je het zien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Met een camera gaat dit niet goed. En filmen gaat nooit goed met een camera. Als je goed wilt filmen en foto's wilt nemen moet je een videocamera kopen.

TV-beeld wordt nooit goed gefilmd/gefotografeerd. Tenzij je een Sony Handycam hebt, die kan je aansluiten op je tv en zo HD opnemen van het TV.

Wat ik wel weet, is dat je een capture kaart nodig hebt. Er zijn hier enkele leden die zo'n kaart hebben, en die kunnen je daar waarschijnlijk wat meer informatie over verschaffen. :)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...