gammie_ Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 Good evening , ik heb net 18 wheels of steel Haulin via internet (legaal) gekocht. Alleen is het probleem dat het geluid verschrikkelijk kraakt. Soms gaat het even goed, meestal als ik het spel net opstart, maar dat slaat al snel over in lelijk gekraak wat uit mijn boxen begint te schreeuwen. Ik ben bang dat mijn geluidskaart het niet aan kan, hoewel ik niet zo de indruk heb dat deze nou zo enorm slecht is... Het is een ''Creative SB Live!''. Ik heb o.a. dit probleem niet bij Gta San Andreas, Sims 2 en Age Of Empires III. Ik zou eerlijk gezegd niet weten of ik de laatste update van mijn kaart heb, volgens mij wel en anders kan ik nergens een driver update vinden, of hij is al up to date... Kan iemand mij helpen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Software Handleiding. 2de post Nummer 2. RadarSync. Dat programma zoekt automatisch naar de nieuwste updates voor je drivers. MP. Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik ga het uitproberen, bedankt voor de tip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.