Jump to content

Wat vinden jullie zo leuk aan de stad San Fierro?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind SF de leukste omdat je er goed kunt stunten :tu:

In LS vind ik het niet zo leuk als er nog ballas zijn, want die zijn echt zo irritant...

In LV vind ik het niet zo leuk omdat het er zo vlak is, je kunt niet zoveel springen en er zijn zoveel grote wegen :N

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Zaahed

4

• /Mark

4

• GekkieJ01

2

• MegaPilot

2

Geplaatst:

Wat ik het leukste vind aan SF? Zal eens beginnen:

• sfeer
  • Stunten
  • Oude stijl
  • Chinatown

Nja toegegeven het weer is niet van het beste :N

De koudste winter die ik ooit meemaakte was een zomer in San Fracisco.

Zo zie je maar ;)

Geplaatst:

Ik vind het een leuke stad met wegen en zo en ook wel mooi.

Maar het liefst in Los santos de gangsfeer is in Los santos beter vind ik.

Verder kom ik vaker in Las venturas dan in San Fierro.

Geplaatst:

San Fierro is naar mijn mening te grijs.

Los Santos daarentegen weer te donker (:7)

Las Venturas vind ik gewoon ''The Place to be :D ''

Geplaatst: (bewerkt)

Elke stad heeft een bepaalde kleur. SF is inderdaad grijs. LS is wat groen/geel/rood achtig. Dat maakt het er wel gezellig uitzien. LV is voornamelijk zandkleur, maar 's nachts is het heel mooi met al die verlichting.

Ik vind SF leuk dankzij z'n mooie skyline (van Tierra Robada mooi te zien). Ook kun je er heel veel auto's vinden (rijschool/Wang Cars/Import-Export schip) en mijn favoriete dorpje, Bayside, is dicht bij.

Mijn persoonlijke favoriet: Los Santos. Het heeft alles: je eigen gang (+ gebieden), villawijken etc. In het boekje wat je bij het spel gekocht hebt (in het doosje) staat ook: Los Santos heeft voor elk wel wat wils, of je nu een rugzaktoerist bent of bij de elite hoort.

Bewerkt: door TommyGunz
Geplaatst:

Inderdaad ik moet je wel gelijk geven, ik heb Sa(eigenlik nog geen enkele gta :$ ) uitgespeeld, maar op mta kom ik ook vaak in die 3 steden, San Venturas vind ik persoonlijk de fijnste sfeer vinden dan los santos en dan San fierro, want eigenlijk snap ik niet wat er te doen valt in San Fierro, er zitten wel enkele liefjes van, maar eigenlijk tja... ik vind dit topic ook best interesant.

Geplaatst:

De lange rechte wegen, en alle buurten, ik vind het een leuek sfeer hebben.

Er zijn ook veel winkels en de leukste tuningshop: The WheelArchAngels!

Maar het aller leukste vind ik de Mount Chilliad, of ligt die niet in SF? :bonk:

Geplaatst:
Maar het aller leukste vind ik de Mount Chilliad, of ligt die niet in SF? :bonk:
Die ligt dicht bij Angel pine. Dus in het bos van SF. Volgensmij is het bos ook SF. Maar dat weet ik niet voor 100% zeker.
Geplaatst: (bewerkt)
Die ligt dicht bij Angel pine. Dus in het bos van SF. Volgensmij is het bos ook SF. Maar dat weet ik niet voor 100% zeker.
Vlug gemaakt:

photozetten-1.jpg

Dus het hoort ook bij SF. ^_^

>>> Door _KoE_Mzungu: Lijkt me dus overduidelijk dat het bij Whetstone hoort en niet bij SF. :7 <<<

Maar Whetstone is toch een deel van SF?

@ TommyGunz: Las Venturas is mooi bij nacht, Los Santos bij daglicht en in San Fierro is het nooit mooi. :puh:

MP.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

het leukste :

de politie auto oplag XD.jpg

lekker binnen sluipen en auto's jatten

ff een tow truck bestellen en meenemen maar XD.jpg

Geplaatst:
het leukste :

de politie auto oplag XD.jpg

lekker binnen sluipen en auto's jatten

ff een tow truck bestellen en meenemen maar XD.jpg

Towtruck bestellen?

Ik vind SF best wel vet met die garage die je daar hebt enzo. Het vetste vind ik nog wel de trams! :D

Geplaatst:
Mijn persoonlijke favoriet: Los Santos. Het heeft alles: je eigen gang (+ gebieden), villawijken etc. In het boekje wat je bij het spel gekocht hebt (in het doosje) staat ook: Los Santos heeft voor elk wel wat wils, of je nu een rugzaktoerist bent of bij de elite hoort.

ALs je een zaktoerist bent zal je worden berooft door een van de drie grote bendes,

en wanneer je de elite bent moet je je best doen om niet uitgeknepen te worden.

Geplaatst:

Ik vind toch Las Venturas de mooiste stad, voral s'avonds en s'nachts.

Maar Los Santos vind ik daarin tegen weer de gezelligste stad.

Waar je weer mee kunt doen.

En hie spelen de leukste missies zich af.

San Fierro vind ik echt helemaal niks.

Er is niks te doen het is daar altijd slecht weer.

Toch is er 1 plekje die ik wel leuk vind, en dat is de Dothery garage. :tu:

Geplaatst:

Het brengt mij totaal niks, toen ik aankwam bij SF heb ik de missies iemand anders laten spelen. Die stad bevalt me echt niet. Er hangt een butsfeer van hier tot Tokio, en er is geen bal te doen. Ik ken er ook de weg haast niet, door het af en toe in SA MP naar de tuningshop te rijden ken ik dat stukje wel een beetje. Maar voor de rest blijf ik er weg, ingame hol ik van LV naar LS. En in MP probeer ik zo veel mogelijk in LV te blijven :sigaar: .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...