Jump to content

Wat vinden jullie zo leuk aan de stad San Fierro?


/Mark

Recommended Posts

Ik heb absoluut geen favoriet, maar wat ik wel aardig vind aan San Fierro dat het aan de ene kant lijkt alsof de tijd is stilgevallen tijdens de jaren '70, maar aan de andere kant alsof het zijn tijd voorbij is.. Puur omdat het centrum van SF modern is, wolkenkrabbers, kantoorgebouwen en mooie woningen. De "rand" van SF is een beetje blijven stilhangen, bijvoorbeeld de "ghetto" van Hashbury.

Maar als ik moest kiezen tussen de drie steden, dan heb ik geen favoriet, puur omdat ik reis en reis door San Andreas, ik speel een weekje in San Fierro en verdwijn daarna naar de richting van Las Venturas. Zo gaat het maar door.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Zaahed

    4

  • /Mark

    4

  • GekkieJ01

    2

  • MegaPilot

    2

Ik vind het helemaal niet zo'n leuke stad. Niet echt een leuk sfeertje en de missies zijn ook niet mijn favorieten.

Geef mij maar los Santos of Las Venturas.

(nog 8 )

Bewerkt: door Arthis
Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we hier trouwens niet gewoon beter een: "Wat is je favo stad en geef ook aan waarom" topic van maken, anders gaan mensen misschien ook topics aanmaken over wat je leuk vind aan LV of LS. Aangezien mensen hier toch al posten welke stad ze het leukst vinden, kan je hier dan net zo goed een favo stad-topic van maken. :)

Hoeft niet, maar misschien is het een beter idee. :)

Link to comment
Delen op andere websites

[..] kan je hier dan net zo goed een favo stad-topic van maken. :)

Nee, want daar kun je je mening al in het Favorietenlijstje over kwijt. De topicstarter vroeg zich af wat men leuk vond aan San Fierro, omdat hij de stad zelf niet al te boeiend leek te vinden. Ik denk echter, dat dit nu wel duidelijk is geworden en het daarom ook niet nodig is om hier nog langer op door te gaan.

Het begint namelijk langzamerhand meer op een "favoriete stad"-topic te lijken, inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...