gangsterniels Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 (bewerkt) HOi ik ben Gangsterniels Ik heb inmiddels Gta SA uit Maar weet niks om te doen Ik wil graag weten wat jullie allemaal doen als gta SA bij jullie uit is. Hopelijk word dit een goed onderwerp Veel Plezier.... :ph34r: Bewerkt: 30 maart 2005 door gangsterniels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 En je hebt al 100 %? Je kan wel alle missies uitgespeeld hebben, maar dan heb je nog lang geen 100 %.. je moet nog veel meer dingen doen. Hier waren ook al andere topics over trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 Hier is idd topic over. Ik heb SA al heel tijd 100%, sinds 29 januarie om precies te zijn. Wat ik doe? Niet echt veel. Beetje lol maken. Met bulldozer auto's van de brug naar beneden laten vallen, politie auto's van een rots laten vallen enz. enz. Mensen afknallen. Auto's op een rijtje zetten en ketingreactie maken. Ik gebruik geen cheats dus ik kan geen lol gebruiken net als die mega jump of alle mensen op de weg met strand handdoeken enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 gwoon andere games speel'n.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 als je geen cheats gebruikt zou ik gewwon veel geld verzamelen en daarna u blut kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 ik zou veel tijd aan kleding kopen besteden. en doen alsof je de rijkste man van san andres bent. beetje rondrijden in duure auto's je kan natuurlijk ook opnieuw beginnen :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 (bewerkt) HOi ik ben Gangsterniels Ik heb inmiddels Gta SA uitMaar weet niks om te doen Ik wil graag weten wat jullie allemaal doen als gta SA bij jullie uit is. Hopelijk word dit een goed onderwerp Veel Plezier.... :ph34r: Een nieuw spel kopen zoals GT4 , Mooi sig's proberen te maken, Beetje rondhangen op dit forum Er is toch zat te doen naast gta Dennizzz Bewerkt: 30 maart 2005 door Dennizzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobbiescie Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 Ik zou alle kleren kopen die er in 't spel zijn, alle auto's gaan tunen, alle kapsels een keer kopen... Dat soort dingen zou ik doen. Ook gewoon veel rondrijden op plekken waar je nog niet bent geweest en dat soort dingen. High scores op die speelautomaten verbeteren... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Ik begin ook steeds dingen te zoeken die ik niet heb gezien... Ik kom dan ook op de raarste plekken. Proberen met een motor over een muur te rijden is me ook paar keer gelukt. Alle kleren heb ik gekocht. Auto's vind ik niet echt leuk meer, ik probeer wat meer met voertuigen die ik nooit heb gebruikt in het spel. En ook is het leuk om rare dingen te zoeken, ik heb laatste nog iemand in een Monster zien rijden en heb zeker een foto (onder aan) Je kan veel meer in SA alleen het word mij wel zo zat nu. Ik heb ook geen zin om opnieuw te beginnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Ik heb hem nog niet op 100% maar ben met een ander spel bezig Gran Turismo 4 En verder ben ik hier aan het rondhangen en ik ben ook nog veel aan het counter striken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 je moet gewoon lol maken dingetjes doen waar normaal geen tijd voor hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SMAXer3D Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Eerst zorgen dat je de steden echt goed kent en het bijna saai wordt. Tegen die tijd is er vast een kick-ass mod zodat alles er weer beter uit ziet :lol: RealGTA maakte GTA3 weer super en KillerKip deed het voor GTA VC! Waarom zou het voor GTA SA dan niet kunnen B) Daarnaast is het vast weer mogelijk om MTA te gebruiken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 ga voor de 100% Walkthrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-unit Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) reclame verwijderd by BrokenTable Bewerkt: 1 april 2005 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Je mag geen reclame maken voor je site, dat is spam Letter er de volgende keer beter op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.