Jump to content

Pennywise Lime/Gray Splattered

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het duurde ongeveer anderhalf uur. Ik heb het doek letterlijk volge"splatterd", vandaar de naam.

Ben er zelf aardig tevreden mee. Heb dit geheel uit eigen hand gemaakt, zonder behulp van tut's en andere dingen die ik nooit lees.

Graag jullie mening hierover...

Bvd.

splateredkopiekopiekkopmi6.png

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Geplaatst:

Alles wat je er over zegt is ook te zien ^_^

hihi, nee hoor, ik vind hem eigenlijk wel mooi...het heeft iets weg uit de jaren 60 (cirkels en groen) en dat vind ik wel leuk. Daarnaast loopt de border mooi over tussen groen en zwart en vind ik zelfs de letters mooi gedaan (PTC). Dat splattered er schuin doorheen vind ik persoonlijk iets minder maar ik zou zo snel ook geen andere plek weten. Al met al: ik doe het je niet na en een leuke sig :Y Een 8/10

Geplaatst:
Alles wat je er over zegt is ook te zien ^_^

hihi, nee hoor, ik vind hem eigenlijk wel mooi...het heeft iets weg uit de jaren 60 (cirkels en groen) en dat vind ik wel leuk. Daarnaast loopt de border mooi over tussen groen en zwart en vind ik zelfs de letters mooi gedaan (PTC). Dat splattered er schuin doorheen vind ik persoonlijk iets minder maar ik zou zo snel ook geen andere plek weten. Al met al: ik doe het je niet na en een leuke sig :Y Een 8/10

Thnx Sheep :), enne retro is weer in hé ^_^

Meer rates?

Geplaatst:

Erg mooi. _O_ De Rand is goed, de Tekst past goed. De effecten zijn mooi, tja. Wat zal ik er nog van gaan zeggen? :puh: Een 8/10! Goed Gedaan, en het was de moeite echt waard! :tu:

KUTGW! :tu:

Geplaatst:
Erg mooi. _O_ De Rand is goed, de Tekst past goed. De effecten zijn mooi, tja. Wat zal ik er nog van gaan zeggen? :puh: Een 8/10! Goed Gedaan, en het was de moeite echt waard! :tu:

KUTGW! :tu:

Thnx Haas, leuke rate :Y

Nog meer??

Geplaatst:

mooi mooi,

kleuren passen goed enzo.

alleen niet zo mijn stijl,

maar dat maakt niet echt uit,

ik kan er niet echt meer over zeggen.

8/10

Geplaatst: (bewerkt)

Nice, die kleuren passen erbij. Lime moet me denken aan Limewire (downloadprogramma), want die is ook groen!

^_^9/10 ^_^

Bewerkt: door Ottoman 47
Geplaatst:

Ik zal deze ook even raten aangezien ik de stijl leuk vind geprobeerd en ook goed gelukt en ik zou je dit niet snel na doen naar vele tutorials! :D

De achtergrond vind ik mooi "gespatterd" of hoe je het ook wou gaan noemen. Je hebt mooie kleuren gebruikt die goed bij elkaar passen en dat vind ik een van de mooie dingen aan je "Splattered" signature en daarom vind ik deze nieuwe stijl ook zo goed gelukt. Ik vind ook dat je op de juiste plaatsen hebt gespatterd en ook de juiste kleur hebt gebruikt op de juiste achtergrondkleur bijvoorbeeld een zwarte spatter op een witte achtergrond zoals je helemaal links ook wel mooi hebt gedaan. Dat verloop daar links zorgt er alleen wel voor dat het wat minder spatter-achtig overkomt als je begrijpt wat ik bedoel (mij begrijpen is niet altijd even makkelijk, alvast vooraf!). De lijn tussen het doek en de verloop ziet er ook overduidelijk wat pixelig eruit wat je simpel kunt verhelpen door de lijn wat te vervagen, al weet ik niet hoe dat precies in zijn werking gaat met Photoshop maar dat weet jij hopelijk vast wel. Dan gaan we meteen door naar de tekst, aangezien er geen render is en daarom krijg je 5 punt aftrek. :7 De tekst "Splattered!" is goed geplaatst en ook de font en kleur zijn naar mijn mening helemaal goed alleen de tekst "PTC" vind ik eigenlijks heel wat minder en dat komt door het volgende: Het verloop is nog niet eens zo'n probleem maar de tekst is gewoon te dun en daardoor komt het pixelig over en dan heb ik het niet eens over het feit dat PTC ook PieketheCat kan betekenen. :D Verder vind ik de border wel leuk gedaan alleen helemaal bovenaan is deze nogal te onduidelijk waardoor je hem niet eens/amper meer kan zien maar daar zal ik verder geen gedoe om maken want de rest van je signature maken alle fouten meteen al weer goed!

Ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt en veel succes met Photoshop!

Geplaatst:
De tekst "Splattered!" is goed geplaatst en ook de font en kleur zijn naar mijn mening helemaal goed alleen de tekst "PTC" vind ik eigenlijks heel wat minder en dat komt door het volgende: Het verloop is nog niet eens zo'n probleem maar de tekst is gewoon te dun en daardoor komt het pixelig over en dan heb ik het niet eens over het feit dat PTC ook PieketheCat kan betekenen. :D

Ghaha,dat wou ik net zeggen :D

Ptc,ik ga jou sig jatten! :7

Ik rate straks wel even nu ben ik te moe! :D

Geplaatst:

Sinds wanneer kan jij dit? Maar veder niet slecht gedaan, ik kan wel een uitgebreide rate typen maar het komt op het zelfde neer als de mensen hierboven. Het is gewoon zeker een dikke 8 waard :sigaar: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...