wtc Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Volgens mij moet het ergens wel mogelijk zijn om de engine van GTA IV te gebruiken in SA zodat we daar "improved graphics" krijgen. Ik kijk hier vooral naar de Half Life 2 series! Die gebruiken al jaren eenzelfde engine voor Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1. Vanaf Half Life 2 episode 2 zijn ze gebruik gaan maken van een hele nieuwe engine, wat de kwaliteit zeker ten goede kwam! Maar als je nu Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1 speelt met de engine van Episode 2 zie je dat ook in die 2 series de graphics veel mooier op de nieuwe engine draaien! Volgens mij moet dat op een of andere manier ook perfect mogelijk zijn met GTA IV en GTA SA... Of ben ik nu helemaal door de modder gezakt? Mvg, wtc Reageren
Dvt Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Volgens mij moet het ergens wel mogelijk zijn om de engine van GTA IV te gebruiken in SA zodat we daar "improved graphics" krijgen. Ik kijk hier vooral naar de Half Life 2 series! Die gebruiken al jaren eenzelfde engine voor Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1. Vanaf Half Life 2 episode 2 zijn ze gebruik gaan maken van een hele nieuwe engine, wat de kwaliteit zeker ten goede kwam! Maar als je nu Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1 speelt met de engine van Episode 2 zie je dat ook in die 2 series de graphics veel mooier op de nieuwe engine draaien!Volgens mij moet dat op een of andere manier ook perfect mogelijk zijn met GTA IV en GTA SA... Of ben ik nu helemaal door de modder gezakt? Mvg, wtc Dit kan niet want een 'engine' is zo'n beetje de fundering van het hele spel Wat je wel kunt doen is deze prachtige mod installeren: ENB Series. Bewerkt: 10 oktober 2008 door Dvt Reageren
wtc Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Volgens mij moet het ergens wel mogelijk zijn om de engine van GTA IV te gebruiken in SA zodat we daar "improved graphics" krijgen. Ik kijk hier vooral naar de Half Life 2 series! Die gebruiken al jaren eenzelfde engine voor Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1. Vanaf Half Life 2 episode 2 zijn ze gebruik gaan maken van een hele nieuwe engine, wat de kwaliteit zeker ten goede kwam! Maar als je nu Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1 speelt met de engine van Episode 2 zie je dat ook in die 2 series de graphics veel mooier op de nieuwe engine draaien!Volgens mij moet dat op een of andere manier ook perfect mogelijk zijn met GTA IV en GTA SA... Of ben ik nu helemaal door de modder gezakt? Mvg, wtc Dit kan niet want een 'engine' is zo'n beetje de fundering van het hele spel Wat je wel kunt doen is deze prachtige mod installeren: ENB Series. Hmmm, maar bij Half Life 2 series gaat dat wel, ligt dat dan anders fzo? Reageren
Gregori Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik denk dat een sandbox game een nieuwe engine geven moeilijker is dan een FPS. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Als IV eenmaal uit is op de PC zal je vast op de een of andere manier de map van San Andreas kunnen importeren Dan heb je een next gen San Andreas. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Even over die mod, volgens mij doe ik iets verkeerd. Ik heb die bestanden gewoon in root van Gta San Andreas gezet, maar ik ga spelen gaan me frames van 90 fms naar 8 fps, zelfs als ik de resolutie en de kwaliteit lager zet blijft het 8...... Weet iemand hier een oplossing voor? Hier heb ik trouwens de mod vandaan Systeem: Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium Processor: Intel Core 2 Duo CPU 2.66GHZ (2 CPU's) Geheugen: 2046MB RAM DirectX 10 Videokaart: NVIDIA GeForce 8600GS Bewerkt: 12 oktober 2008 door GTAfan054 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Even over die mod, volgens mij doe ik iets verkeerd.Ik heb die bestanden gewoon in root van Gta San Andreas gezet, maar ik ga spelen gaan me frames van 90 fms naar 8 fps, zelfs als ik de resolutie en de kwaliteit lager zet blijft het 8...... Weet iemand hier een oplossing voor? Hier heb ik trouwens de mod vandaan Systeem: Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium Processor: Intel Core 2 Duo CPU 2.66GHZ (2 CPU's) Geheugen: 2046MB RAM DirectX 10 Videokaart: NVIDIA GeForce 8600GS Dit topic gaat eigelijk de verkeerde kant op maarja Twee mogelijkheden: 1. Je hebt de versie voor de verkeerde videokaart gedownload 2. Je hebt de Frame Limiter in SA uitstaan (options>display>advanced>framelimiter>ON). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.