Jump to content

GTA San Andreas met engine GTA IV


wtc

Recommended Posts

Volgens mij moet het ergens wel mogelijk zijn om de engine van GTA IV te gebruiken in SA zodat we daar "improved graphics" krijgen. Ik kijk hier vooral naar de Half Life 2 series! Die gebruiken al jaren eenzelfde engine voor Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1. Vanaf Half Life 2 episode 2 zijn ze gebruik gaan maken van een hele nieuwe engine, wat de kwaliteit zeker ten goede kwam! Maar als je nu Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1 speelt met de engine van Episode 2 zie je dat ook in die 2 series de graphics veel mooier op de nieuwe engine draaien!

Volgens mij moet dat op een of andere manier ook perfect mogelijk zijn met GTA IV en GTA SA... Of ben ik nu helemaal door de modder gezakt? :7

Mvg,

wtc

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet het ergens wel mogelijk zijn om de engine van GTA IV te gebruiken in SA zodat we daar "improved graphics" krijgen. Ik kijk hier vooral naar de Half Life 2 series! Die gebruiken al jaren eenzelfde engine voor Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1. Vanaf Half Life 2 episode 2 zijn ze gebruik gaan maken van een hele nieuwe engine, wat de kwaliteit zeker ten goede kwam! Maar als je nu Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1 speelt met de engine van Episode 2 zie je dat ook in die 2 series de graphics veel mooier op de nieuwe engine draaien!

Volgens mij moet dat op een of andere manier ook perfect mogelijk zijn met GTA IV en GTA SA... Of ben ik nu helemaal door de modder gezakt? :7

Mvg,

wtc

Dit kan niet want een 'engine' is zo'n beetje de fundering van het hele spel

Wat je wel kunt doen is deze prachtige mod installeren: ENB Series.

87424_1.jpg

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet het ergens wel mogelijk zijn om de engine van GTA IV te gebruiken in SA zodat we daar "improved graphics" krijgen. Ik kijk hier vooral naar de Half Life 2 series! Die gebruiken al jaren eenzelfde engine voor Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1. Vanaf Half Life 2 episode 2 zijn ze gebruik gaan maken van een hele nieuwe engine, wat de kwaliteit zeker ten goede kwam! Maar als je nu Half Life 2 en Half Life 2 Episode 1 speelt met de engine van Episode 2 zie je dat ook in die 2 series de graphics veel mooier op de nieuwe engine draaien!

Volgens mij moet dat op een of andere manier ook perfect mogelijk zijn met GTA IV en GTA SA... Of ben ik nu helemaal door de modder gezakt? :7

Mvg,

wtc

Dit kan niet want een 'engine' is zo'n beetje de fundering van het hele spel

Wat je wel kunt doen is deze prachtige mod installeren: ENB Series.

87424_1.jpg

Hmmm, maar bij Half Life 2 series gaat dat wel, ligt dat dan anders fzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Even over die mod, volgens mij doe ik iets verkeerd.

Ik heb die bestanden gewoon in root van Gta San Andreas gezet, maar ik ga spelen gaan me frames van 90 fms naar 8 fps, zelfs als ik de resolutie en de kwaliteit lager zet blijft het 8......

Weet iemand hier een oplossing voor?

Hier heb ik trouwens de mod vandaan

Systeem:

Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium

Processor: Intel Core 2 Duo CPU 2.66GHZ (2 CPU's)

Geheugen: 2046MB RAM

DirectX 10

Videokaart: NVIDIA GeForce 8600GS

Bewerkt: door GTAfan054
Link to comment
Delen op andere websites

Even over die mod, volgens mij doe ik iets verkeerd.

Ik heb die bestanden gewoon in root van Gta San Andreas gezet, maar ik ga spelen gaan me frames van 90 fms naar 8 fps, zelfs als ik de resolutie en de kwaliteit lager zet blijft het 8......

Weet iemand hier een oplossing voor?

Hier heb ik trouwens de mod vandaan

Systeem:

Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium

Processor: Intel Core 2 Duo CPU 2.66GHZ (2 CPU's)

Geheugen: 2046MB RAM

DirectX 10

Videokaart: NVIDIA GeForce 8600GS

Dit topic gaat eigelijk de verkeerde kant op maarja :7

Twee mogelijkheden:

1. Je hebt de versie voor de verkeerde videokaart gedownload

2. Je hebt de Frame Limiter in SA uitstaan (options>display>advanced>framelimiter>ON).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...