TomHagen Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik wou iets moois maken, maar ik heb het een beetje verkloot, vind ik. Tips? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Ik wou iets moois maken, maar ik heb het een beetje verkloot, vind ik.Tips? I Agree! I really do! Vervang Daft Punk door de tekst 'Power Rangers', en zelfs dan had ik je geloofd. De kwaliteit van de personages is erg laag, en het plasticgeringde vormsel daarboven werkt daar niet bepaald aan mee. Onder de onaantrekkelijke diagonale lijn vinden we wat andere brushes, die dan wel pixeloos zijn. Maar ook dit is niet bepaald een toevoeging aan het geheel. Al met al vind ik hem dus niet geweldig goed gelukt. Ik heb geen idee wat Daft Punk is, maar dat zal niet eens nodig zijn geweest. Bewerkt: 10 oktober 2008 door Pennywise The Clown Reageren
David22 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik heb geen idee wat Daft Punk is, maar dat zal niet eens nodig zijn geweest. :O Schaam je diep ! OT: Hij is inderdaad niet super mooi. De onderkant gaat nog, maar de bovenkant is een beetje... vreemd Reageren
TomHagen Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik zei al dat het lelijk was, dus dat hoeven jullie niet te herhalen voor me hoor. Daft Punk is trouwens van 'One more time '. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.