GangstaSkander Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 egt chill je kunt bij het vliegveld via zo'n steen naar binnen en dan knallen op de politie maar zij kunnen jou niet raken maar stap niet naar buiten Reageren
AXIO Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Dit was allang bekend, maar ik zie dat je nog niet zo lang op het forum bent Reageren
brbakker Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Magk plz snapmap ofso, ik weet nie waar het is Reageren
---Elias--- Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) op deze snapmap moet je er in springen.( je mag kiezen welke kant maakt niet uit) je moet constant sprinten en springen na een tijdje val je er wel in. hier is een filmpje. veel geluk! greets Bewerkt: 10 oktober 2008 door Ely Reageren
JeGe Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Lol er staat geen marker op die snapmap Reageren
---Elias--- Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Lol er staat geen marker op die snapmap jawel rechts bij het vliegveld denk ik... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Lol er staat geen marker op die snapmap jawel rechts bij het vliegveld denk ik... Er staat geen snapmap hoor. Kijk maar eens goed. Maar hier is de plek waar je moet springen en lopen tegen de rand. Maar je moet echt wel geduld hebben! Vergeet dat niet. Het filmpje dat Ely heeft gegeven is trouwens heel handig om die glitch uit te proberen. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Lol er staat geen marker op die snapmap jawel rechts bij het vliegveld denk ik... Er staat geen snapmap hoor. Kijk maar eens goed. Maar hier is de plek waar je moet springen en lopen tegen de rand. Maar je moet echt wel geduld hebben! Vergeet dat niet. Het filmpje dat Ely heeft gegeven is trouwens heel handig om die glitch uit te proberen. srry weet niet echt goed hoe je met snapmaps moet werken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.