.Phobia Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 ik ben eigelijk wel trots xD feel free to use zou ik zeggen en rating graag Reageren
Arthis Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Wow~! heel erg strak gerenderd. Prima gedaan. Je hebt een erg mooie render gemaakt voor een sig, al is het totaal niet mijn stijl KIU! Reageren
.Phobia Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Wow~! heel erg strak gerenderd. Prima gedaan.Je hebt een erg mooie render gemaakt voor een sig, al is het totaal niet mijn stijl KIU! haha, dankje Arthis, dat gebeurt nu eenmaal als je ziek bent en je verveeld thuis >.< Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Wow~! heel erg strak gerenderd. Prima gedaan.Je hebt een erg mooie render gemaakt voor een sig, al is het totaal niet mijn stijl KIU! haha, dankje Arthis, dat gebeurt nu eenmaal als je ziek bent en je verveeld thuis >.< Geen idee hoe je zoiets maakt, maar het ziet er prachtig strak uit. Het is ook niet echt mijn stijl. Ik heb mijn neus liever klaargemaakt met 2 gaten ipv 5. Al met al toch een prachtig werkje. Geen punt, want ik heb van rendering geen verstand. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Heel mooi en strak gerenderd, zoals hierboven al gezegd is. Wel jammer dat je de 'bovenkant' van het haar weggelaten hebt, dan kon je de render 'uit de sig' laten steken Al met al top, zeker voor je eerste! Reageren
.Phobia Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Heel mooi en strak gerenderd, zoals hierboven al gezegd is.Wel jammer dat je de 'bovenkant' van het haar weggelaten hebt, dan kon je de render 'uit de sig' laten steken Al met al top, zeker voor je eerste! ja ik wou het haar er bij, maar het was van een background en daar was het haar er niet bij, en haar bij toveren kan ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.