Jump to content

Weinig spellen op de PSP..?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had een DS maar die had ik exact één week later weer verkocht omdat ik het een saai ding vond, én met het idee dat er op de PSP méér spellen komen. Hier heb ik me dus vreselijk in vergist. Niet dat ik een DS leuker vind dan de PSP, maar qua spellen heeft de DS er veel en veel meer. Ik ben erg teleurgesteld dat er maar zo weinig spellen voor de PSP zijn gemaakt. Ik had er echt veel meer verwacht. Ik ga elke week een keer naar de Free Record Shop om te kijken of er weer nieuwe spellen zijn gelanceerd voor de PSP. Af en toe zie ik weer een nieuw spel maar de meeste keren zie ik geen verandering in de PSP Games rekken. Het lijkt wel of de productie van de Games voor de PSP gewoon helemaal 'dood' ligt.

Wat vinden jullie er nou van?

Graag je mening. :Y

Geplaatst:

De PSP heeft wat game aanbod de laatste paar maanden redelijk stil gelegen en dat is Sony ook opgemerkt. Ze hebben verbetering beloofd met als startschot de PSP-3000. Daarnaast komen er ook goede games aan als Resistance: Retrubition, Stardust Portable, etc. Maar ik moet je volledig gelijk geven dat het spel aanbod dat laatste maanden om te huilen is.

Maar er is dus nog goede hoop dat de PSP weer "levend" wordt :Y .

Geplaatst:

Het maken van games op de PSP is niet erg aantrekkelijk voor ontwikkelaars, want er word eenmaal veel gedownload. En als de consument de games download verdient de maker er niks aan, dus is de kan kleiner dat ze eerder een nieuwe game uitbrengen, want na een tijdje zullen ze verlies draaien. Hopelijk word er hier ooit nog wat aan gedaan, maar voor nu zijn er wel wat top titels: Kilzone Liberation, God Of War, enz.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...