Unmountable Tijmen Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Wat vinden jullie? Volgens mij niet zo heel prachtig.. V2: V3: Bewerkt: 10 oktober 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Kloep Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Niet echt mooi. Een te grote render, Saaie achtergrong, te onduidelijke saaie tekst. Over het algemeen is hij gewoon te saai Je kunt beter Deze geef ik een 4/10 Reageren
Hackman Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Toen ik alleen de titel las had ik toch een iets andere signature verwacht aangezien ik altijd aan roze en hartjes denk bij het woord "love". Verder heeft dit niet veel te maken met het raten van de signature maar ik wou het toch nog even kwijt. Verder vind ik ook dat je er niet veel tijd aan hebt besteedt aangezien je alleen een foto zwart-wit hebt gemaakt en een tekst erop hebt gedaan, ik ben dat eigenlijk niet erg van je gewend aangezien je voorheen meer tijd stak in je signatures en deze waren dan ook altijd wat makkelijker te raten maar je nieuwer stijl vind ik ook wel mooi. Ik ga nu maar beginnen met raten want ik dwaal af zie ik. Ik zal beginnen met de achtergrond en terwijl ik dat doe rate ik ook meteen even de render aangezien die een deel is van de foto die je hebt gebruikt. De achtergrond vind ik wel een mooie foto maar zoals ik al heb gezegd niet echt wat ik snel "love" zou noemen. Dat je de achtergrond zwart-wit hebt gemaakt vind ik ook wel mooi hoewel deze beter een roze tintje had kunnen hebben maar dat is jou'n keuze. Het font van je tekst is bij elke creatie van je weer hetzelfde en ook altijd weer met een saaie verloop. Ik zou het leuk vinden dat je daarmee wat meer varieërt, als je een andere stijl probeert moet de tekst natuurlijk ook anders worden, toch? De border vind ik wel leuk geprobeerd alleen ik had het toch mooier gevonden als je gewoon 1 zwarte pixel had gedaan. Ik hoop dat je m'n rate waardeert en dat je de tips zult gebruiken in je eventuele volgende creatie! Reageren
Talietje Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik vind hem wel mooi, Het moet niet altijd zo een wilde achtergrond enzo zijn, juist het lettertype zou ik een beetje anders gedaan hebben. 7/10 Reageren
Addicted2 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Ik vind hem wel mooi, het s wel mijn stijl, zwart wit. het is een soort van Fotomanipulatie, of niet? Ik vind de achtergrond juist erg mooi, omdat het op een dekbed lijkt. Alleen de tekst vind ik niet mooi. Het font vind ik niet passen, en de kleuren ook niet. Als je nou de tekst in het zwart zou doen, en in een hoek waar het wit is zou zetten, zou ik het al een stuk mooier vinden. Een 7,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.