.Corneria. Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Welkom bij het nieuwe topic! Hier kun je hulp vragen bij dingen die je zoekt maar nooit vindt. Ik ben vergeten waar de stations zijn kan iemand me helpen? Reageren
Nissan Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Hier hebben we WikiGTA voor Klik Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Inderdaad, Cuban was me net voor, maar hiervoor is de site Wikigta Het is dat ik nu even niet Gta 3 of LCS tot mijn beschikking heb anders had ik je graag geholpen ^^ (Nog iets handigs voor als je zelf een keer wat wil laten zien: Snapmap) Reageren
Basssss Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 (bewerkt) Er staan er vast een paar verkeerd, er missen er vast een paar, maar de meest rechtse is 100% zeker. http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...657,257|579,326 Edit: Dat waren de bovengrondse stations van Portland. Bewerkt: 10 oktober 2008 door Basssss Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Nou dan toch maar een vraagje. Waar zie je die esparanto ofzo. het meest rijden ik zie dat ding haast bijna nooit meer rijden. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 WikiGTA Esperanto Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 WikiGTA Esperanto Zo die heeft wel veel vindplaatsen! Reageren
pk99 Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 waar vind je de whoopie en de patriot Reageren
.Corneria. Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) waar vind je de whoopie en de patriot sorry maar de whoopee heeft geen vindplaatsen sorry en hier de patriot . Bewerkt: 21 november 2008 door corneria Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) waar vind je de whoopie en de patriot De Mr Whoopee heeft helaas geen vaste vindplaats, je zult hem dus moeten tegenkomen en stelen. Gelukkig is er een alternatief. De missie I scream, you scream start je in een Mr Whoopee. Je zult de missie moeten falen om de Mr Whoopee te bemachtigen. - Dus rij in het begin van deze missie naar je dichtsbijzijnde Safe House. - Rij de Mr Whoopee in je garage. - Schiet de Mr Whoopee kapot tot deze ontploft. - Mr Whoopee is ontploft. - Ga weg van je garage. - De garagedeur sluit zich. - Je Mr Whoopee is weer heel en de missie is mislukt. Een ander alternatief is er helaas niet. Er is ook een kogelvrije Patriot in het spel te bemachtigen. Na voltooiing van de missie Marked Man krijg je deze samen met een aantal wapens als beloning. Succes. Bewerkt: 21 november 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.