blackdevil1229 Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 ik weet niet of ik nog een bank kan beroven als ik het spel uitgespeeld heb Reageren
guusje Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 tijdens een missie van packie kan het wel, maar volgens mij kan je geen bank beroven als je het spel hebt uitgespeeld. je kan wel winkels beroven door naar de kassa te lopen en dan op L1 te drukken bij de ps3 dan. en dat kan elke winkel waar een kassa staat. ik weet eigenlijk niet of je de burger shot kan beroven, maar meestal krijg je niet zo heel veel geld met winkels beroven. maar je kan even proberen om de burger shot te doen. maar de internet café's kan je doen en de modo volgens mij Reageren
Dieko Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Sorry,maar ik snap jou hele topic niet Je moet voor een missie een bank beroven. Reageren
weaponmr Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 tijdens een missie van packie kan het wel, maar volgens mij kan je geen bank beroven als je het spel hebt uitgespeeld. je kan wel winkels beroven door naar de kassa te lopen en dan op L1 te drukken bij de ps3 dan.en dat kan elke winkel waar een kassa staat. ik weet eigenlijk niet of je de burger shot kan beroven, maar meestal krijg je niet zo heel veel geld met winkels beroven. maar je kan even proberen om de burger shot te doen. maar de internet café's kan je doen en de modo volgens mij En ook ergens een wasserette Reageren
MartyCeha Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 En tw@t internet cafe's, en dus iedere andere vorm van toegankelijke winkels (behalve Perseus). Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 helaas kna dat niet meer na de missie van packie Reageren
Kloep Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) Zodra je de Storyline hebt uitgespeeld, is het niet meer mogelijk om een bank te beroven. Wel kun je zoals al eerder genoemd een winkel beroven. Niet dat je hier veel aan hebt, aangezien je per keer maar iets van $30 krijgt. Dit gaat dan om de kledingwinkels Russian Shop en Modo. De winkel Perseus kun je ook niet overvallen. In één missie is het de bedoeling dat je een bank gaat beroven. Dit betreft de missie Three Loaf Clover, waarover hier meer te vinden is. Succes ermee Bewerkt: 11 oktober 2008 door Kloep Reageren
Little-Jacob Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 ja wrm kun je als missie is wel naar binenn maar later word de bank gesloten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.