Jump to content

bank beroven


blackdevil1229

Recommended Posts

tijdens een missie van packie kan het wel, maar volgens mij kan je geen bank beroven als je het spel hebt uitgespeeld. je kan wel winkels beroven door naar de kassa te lopen en dan op L1 te drukken bij de ps3 dan.

en dat kan elke winkel waar een kassa staat. ik weet eigenlijk niet of je de burger shot kan beroven, maar meestal krijg je niet zo heel veel geld met winkels beroven. maar je kan even proberen om de burger shot te doen.

maar de internet café's kan je doen en de modo volgens mij

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

tijdens een missie van packie kan het wel, maar volgens mij kan je geen bank beroven als je het spel hebt uitgespeeld. je kan wel winkels beroven door naar de kassa te lopen en dan op L1 te drukken bij de ps3 dan.

en dat kan elke winkel waar een kassa staat. ik weet eigenlijk niet of je de burger shot kan beroven, maar meestal krijg je niet zo heel veel geld met winkels beroven. maar je kan even proberen om de burger shot te doen.

maar de internet café's kan je doen en de modo volgens mij

:Y

En ook ergens een wasserette

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je de Storyline hebt uitgespeeld, is het niet meer mogelijk om een bank te beroven. Wel kun je zoals al eerder genoemd een winkel beroven. Niet dat je hier veel aan hebt, aangezien je per keer maar iets van $30 krijgt. Dit gaat dan om de kledingwinkels Russian Shop en Modo. De winkel Perseus kun je ook niet overvallen. In één missie is het de bedoeling dat je een bank gaat beroven. Dit betreft de missie Three Loaf Clover, waarover hier meer te vinden is. Succes ermee :tu:

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...