guusje Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 hoi, ik had even een vraagje? hoe kan ik op wiki gta of een andere site goede hd trailers downloaden die echt werken. want die van wiki gta werken niet op mijn laptop. en ik heb toch een nieuwe laptop. alvast bedankt groetjes guusje Reageren
Basssss Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 hoi, ik had even een vraagje?hoe kan ik op wiki gta of een andere site goede hd trailers downloaden die echt werken. want die van wiki gta werken niet op mijn laptop. en ik heb toch een nieuwe laptop. alvast bedankt groetjes guusje Alstublieft. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 Vergeet de nieuwe PC trailer niet ! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Hier kan je een HD versie downloaden van de nieuwe PC trailer, hier één in SD. Downloads zijn van gametrailers.com. De Xbox360/PS3 trailers zijn, zoals al eerder vermeld, te downloaden in de Download Databese van GTAForum.nl. Reageren
Fedmas Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Hmm je was me voor duh Suc6 Reageren
guusje Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 oke bedankt, maar ik had al een keer geprobeerd om trailers van wiki gta te downloaden, maar als ik hem wilde afspelen met media player dan kreeg ik een fout melding. en kon ik hem niet afspelen, maar ik zal eens gaan kijken op die andere website. bedankt guusje Reageren
IV trailer Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Je kan toch ook gewoon simpelweg naar gta4.com? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.