Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zat wat te scrollen en toen zag ik ineens dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wowpy3.png

----KLIK OP DE BALK BOVEN DE AFBEELDING VOOR WARE GROOTE----

dus in de beta van sa kon je de fcr900, bf400, nrg500 en de pcj600 tunen met uitlaten en stuf!!!!!!!!!!!!!

---------

BRB ik ga kijken of de tuning-parts nog in de gta3.img zitten!!!

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MFCL

8

• Bierbuikje

6

• wesley123

5

• Mythbuster

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Gewoon de "#" ervoor weghalen en het is mogelijk toch?

nee. Want de Tuning Parts zijn er volgens mij niet. En in welke Shop zou je dan moeten zijn?

Geplaatst:

nee. Want de Tuning Parts zijn er volgens mij niet. En in welke Shop zou je dan moeten zijn?

Bij de mod winkel bij VW.

Geplaatst:

Ze werken zoiezo niet, als je de haakjes weghaalt en je start GTA, dan crasht ie tijdens het laden van een nieuw spel/savegame. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ze werken zoiezo niet, als je de haakjes weghaalt en je start GTA, dan crasht ie tijdens het laden van een nieuw spel/savegame. ;)

Ook opgemerkt, helaas. :N Maar waarom staat die code erin als de bestanden ervoor niet zijn? Bij dat skateboard staat ook een hekje, maar daar zijn de bestanden er wel. En als je dat hekje weghaalt doet hij het ook gewoon.

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Ook opgemerkt, helaas. :N Maar waarom staat die code erin als de bestanden ervoor niet zijn? Bij dat skateboard staat ook een hekje, maar daar zijn de bestanden er wel. En als je dat hekje weghaalt doet hij het ook gewoon.

Waarschijnlijk waren ze wel van plan tuningdingen te maken voor motors, maar dat idee is geschrapt. En wat Rockstar al had gemaakt blijft staan. Datzelfde geld voor dat skateboard, maar daar waren de bestanden al klaar toen het geschrapt werd. ;)

Geplaatst:

maar wat als ik zelf een uitlaatje model en dan een van de exh_... noem en alle andere namen weghaal zal dat lukken? :D

Geplaatst:
maar wat als ik zelf een uitlaatje model en dan een van de exh_... noem en alle andere namen weghaal zal dat lukken? :D

Als je het goed doet wel. Maar dan moet je hem ook goed plaatsen.

Geplaatst:

ok ik zal wel een twinner modelen voor de fcr ^_^

het verbaast me dat niemand anders dit ooit heeft geprobeerd :7

Geplaatst:
ok ik zal wel een twinner modelen voor de fcr ^_^

het verbaast me dat niemand anders dit ooit heeft geprobeerd :7

Niet iedereen kan 3D moddelen. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Persoonlijk denk ik dat dit IETS te maken heeft met de extra uitlaten op de motoren.

En wel hierom: Bij extra1 in de NRG500.dff zit een uitlaat aan de rechterkant, en onder het achterlicht een dubbele. Als extra1 op de nrg zit ingame, dan rookt die uitlaat ook echt. Zit deze extra er niet op, dan zie je geen rook uit dat punt komen. (Extra2 is bijna hetzelfde als extra1, alleen de zij uitlaat is ietsjes anders vormgegeven.) Extra3 heeft aan beide zijkanten een uitlaat, en géén onder het achterlicht. Toevallig heet de dummy van de uitlaat onder het achterlicht miscpos_a. Kijk even in de carmods.dat en je ziet daar steeds misc_a staan.

Voor zover ik weet zie je bij de PCJ-600 en FCR-900 geen rook uit het niets komen als de extra met de dubbele uitlaat er niet op is gespawned. Helaas gaat mijn theorie over dat miscpos_a en misc_a dingetje alleen bij de NRG-500. Toch denk ik dat het er wel íets mee te maken kan hebben, maar zeker ben ik absoluut niet.

EDIT@Bierbuikje: Niet iedereen, maar wel véél mensen. Misschien dat ik bij GLD iets kan regelen zodat daar de motoren tuneable worden, maar ik beloof niets ;).

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

wat bedoel je met GLD?

--------------------------------------------

en de twinner is bijna af :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...