NickyHendriks Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 wat bedoel je met GLD? GLD = Green Ligt District = Total Conversion Mod voor San Andreas
MFCL Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 nooit van gehoord maar hebben hun de motoren tunebol dan?
wesley123 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 ok ik zal wel een twinner modelen voor de fcr het verbaast me dat niemand anders dit ooit heeft geprobeerd Het zou niet werken. Elk beweegbaar object in sa heeft ziin ID tuning parts dus ook, hierom zou je limit adjuster van sacky moeten gebruiken. En dan nog zal het niet werken, wie de transfender overhaul heeft geprobeert weet dat als je een motor hebt getunet hij boven de garage spawnt.
Mythbuster Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ahem, met wat geklooi in wat andere bestandjes lukt dat dus wel, voor zover ik weet. Daarbij is een tuning object geen beweegbaar object(lijkt me, maar dan heeft het nog steeds een ID, want voor zo ver ik weet het sowieso ELK object een eigen ID. En nee, wij hebben bij GLD de motoren nog niet tuneable. Daarom zei ik dus, misschien dat ik iets kan regelen zodat het bij ons wel kan. En @ MFCL: Mijn sig valt toch niet echt te missen lijkt me? Anyway, klik eens op mijn sig, dan kom je in ons subforum uit . En ik weet niet in welke subforums jij komt, maar als je bij hosted projects kijkt, staat daar toch écht "The Green Light District" bij. Nogmaals, ik beloof niets. Maar ik denk dat het wel te doen moet zijn, desnoods met wat nieuwe scriptjes(dus niet gaan zeiken met "jij zei dat het in jullie mod zou zitten!" als GLD uit is, want ik zeg ik DENK).
MFCL Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) ok ik zal wel een twinner modelen voor de fcr het verbaast me dat niemand anders dit ooit heeft geprobeerd Het zou niet werken. Elk beweegbaar object in sa heeft ziin ID tuning parts dus ook, hierom zou je limit adjuster van sacky moeten gebruiken. En dan nog zal het niet werken, wie de transfender overhaul heeft geprobeert weet dat als je een motor hebt getunet hij boven de garage spawnt. ehm ik heb een cleo3 script waarbij je OVERAL kan tunen al ALLES kan tunen (,motoren, fietsjes, ALLES) en als de twinner werkt dan maak ik een heel pack met uitlaatjes Bewerkt: 11 oktober 2008 door MFCL
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 het verbaast me dat niemand anders dit ooit heeft geprobeerd Ik heb het wel geprobeerd met wapens. Er staat daar een heel rijtje, inclusief een hamer en een skateboard. Alleen het hekje weghalen heeft geen zin. Die models zijn er niet.
FerryN Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 ok ik zal wel een twinner modelen voor de fcr het verbaast me dat niemand anders dit ooit heeft geprobeerd Het zou niet werken. Elk beweegbaar object in sa heeft ziin ID tuning parts dus ook, hierom zou je limit adjuster van sacky moeten gebruiken. En dan nog zal het niet werken, wie de transfender overhaul heeft geprobeert weet dat als je een motor hebt getunet hij boven de garage spawnt. In Los Santos heb je dat helemaal niet, en in SF, als je goed rijd en van de dak afspringt kom je weer boven terecht op de weg met je motor of scooter, maar spring je verkeerd raak je hem kwijt. Ontopic, dit wist ik al, had ook al geprobeerd om het hekje weg te halen, en dat leverde een crash op. Verder denk ik wel dat het mogelijk is, iedergeval, als je het gaat doen, zeg ik alvast, Ga zo door, misschien creeër je wel Tuneable motors waar zelfs andere modellers misschien gebruik van gaan maken.
Bierbuikje Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 ok ik zal wel een twinner modelen voor de fcr het verbaast me dat niemand anders dit ooit heeft geprobeerd Het zou niet werken. Elk beweegbaar object in sa heeft ziin ID tuning parts dus ook, hierom zou je limit adjuster van sacky moeten gebruiken. En dan nog zal het niet werken, wie de transfender overhaul heeft geprobeert weet dat als je een motor hebt getunet hij boven de garage spawnt. ehm ik heb een cleo3 script waarbij je OVERAL kan tunen al ALLES kan tunen (,motoren, fietsjes, ALLES) en als de twinner werkt dan maak ik een heel pack met uitlaatjes Twee keer copy+paste en ik kan ook overal tunen.
wesley123 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 ok ik zal wel een twinner modelen voor de fcr het verbaast me dat niemand anders dit ooit heeft geprobeerd Het zou niet werken. Elk beweegbaar object in sa heeft ziin ID tuning parts dus ook, hierom zou je limit adjuster van sacky moeten gebruiken. En dan nog zal het niet werken, wie de transfender overhaul heeft geprobeert weet dat als je een motor hebt getunet hij boven de garage spawnt. ehm ik heb een cleo3 script waarbij je OVERAL kan tunen al ALLES kan tunen (,motoren, fietsjes, ALLES) en als de twinner werkt dan maak ik een heel pack met uitlaatjes Stuur mij dat script. Je zutle cht met de id's van de mods aan het klooien moeten gaan. Je moet in de shopping.dat eerst alle prijs data toevoegen en dan die parts bij de tuningshop toevoegen. Daarna moet je bij carmods de parts toevoegen. Dan zul je nog dummys moeten maken op de motoren. Ook moet je in veh_mods.ide de id enzo toevoegen. En dan moet je de engine nog hacken om meer tuningparts toe te laten. En asl latste zul je nog een fix moeten verzinnen zodat de motor in sf en lv goed spawnt.
Mythbuster Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Het enige wat we dus zouden moeten omzeilen is die engine hack, en ik weet niet eens zeker of dat wel moet, misschien zit daar wel helemaal geen limiet op. Daarbij, dat ding dat de motor verkeerd spawned zou bij GLD dus waarschijnlijk niet uitmaken, aangezien we toch eigen tuningshops gaan scripten. Lijkt mij dat het te doen moet zijn. Trouwens, waarom zou het met een Cleo modje wel gaan, terwijl het niet zou kunnen zonder de engine te hacken. Daarbij komt dat die limiet van tuningparts misschien hoger ligt dan hij nu is, aangezien er ooit wel tuningparts voor motoren in hebben gezeten(of dat was het plan, in ieder geval), en dat ze die limiet op die hoeveelheid hebben laten staan. Nouja, dat engine hacken laat ik dan aan pro's over, maar de rest zou ik opzich wel kunnen doen denk ik. Kan nooit al te moeilijk zijn. Anders vervangen we gewoon wat tuningparts van auto's met tuningparts voor motoren, of we zorgen ervoor dat bepaalde uitlaten óók passend worden op motoren. Bumpers van bepaalde auto's zullen best passend te maken zijn op andere auto's, met een beetje geklooi. En néé ik ga niet publiek een mod hiervan maken, áls ik het al ga proberen ooit, dan is het voor GLD. Bewerkt: 12 oktober 2008 door Mythbuster
wesley123 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Er zit op elk soort id een limiet, ook voor tuning parts. Je kunt het hacken met sacky's limit adjuster geloof ik.
S-te-Fan Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Dames, in een woord: Het is niet mogelijk. Hoelang moeten jullie er nog over doorspammen om erachter te komen?
Mythbuster Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 @Stefaneke: Grr, wie zegt dat die limieten niet zo hoog staan als nodig was voor de oude tuningparts van motoren? En @ Wesley: Dan weet ik dat ook weer, máár, is het misschien zo dat die limieten soms wel wat hoger liggen dan nodig was in het uitgebrachte spel. Ik heb namelijk ook ergens gelezen dat je in GTA 3 nog 5 auto's kon toevoegen, misschien dat dat in SA ook zo is, of dat we die ID's voor een paar extra auto's kunnen gebruiken voor nieuwe tuningparts en/of dat er bij de tuningparts ook een paar extra ID's zijn zoals bij de auto's van GTA 3 het geval was. En daarbij vind ik nou niet echt dat we spammen, ik stel iets voor, zodat we daar met z'n allen over kunnen discussiëren(hoe schrijf je dat? ).
wesley123 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik zou het nietweten of je er bij toe kunt voegen, maar bij wapens en autos kan het ook niet zonder die limt adjuster.
MFCL Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Stuur mij dat script. http://www.zazmahall.de/CLEO.htm DE vetste cleo3 ooit..... PS: wat zit iedereen te zeggen van dat je dingen in carmods moet toevoegen? als je goed kijkt in mn eerste post... en omdat sa vastloopt als je het hekje weghaald is omdat de tuningparts niet te vinder zijn in gta3.img daarom maar ik er een Bewerkt: 12 oktober 2008 door MFCL
Recommended Posts