Disturbed Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Hey, sinds ik een nieuwe computer heb en er msn op heb geinstalleerd, is er iets vreemds mee. Normaal heb ik altijd *contactpersoon* zegt voor elk getypte zin, maar nu dus niet. Ik heb het al gezocht bij die optie, maar het werkt niet. Reageren
Tjerk Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik wil je wel helpen lieverd. Ga eerst naar Extra, ik denk wel dat je dat zelf kan vinden. Klik daar Opties aan. Als je in opties bent, dan moet je naar berichten. Daar zie je een hele boel vakjes die je kunt aanvinken, of uitvinken. Vink het hokje "'Contactpersoon zegt:' Weergeven bij iederbericht." aan. En daarmee is jou probleem opgelost. Reageren
joppie Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik wil je wel helpen lieverd.Ga eerst naar Extra, ik denk wel dat je dat zelf kan vinden. Klik daar Opties aan. Als je in opties bent, dan moet je naar berichten. Daar zie je een hele boel vakjes die je kunt aanvinken, of uitvinken. Vink het hokje "'Contactpersoon zegt:' Weergeven bij iederbericht." aan. En daarmee is jou probleem opgelost. Dat is de optie die niet werkte... Ik heb dit ook een keer gehad, hoe ik het heb opgelost? geen idee. Ik denk opnieuw installeren ofzo? Reageren
Tjerk Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik had op internet ook nog een soort van oplossing gevonden, hoe gek hij dan ook is. Dat heb ik dus al een stuk of 100 keer gedaan, aanvinken, uitvinken en de helpe hap. Maar ik heb nu een oplossing. Misschien een beetje omweg, maargoed:Zet opnieuw WLM 8.1 erop, log daarmee in op je msn. Als je dat gedaan hebt, zet je hem bij WLM 8.1 op uitvinken, en meld je je weer af. Ga dan weer naar 8.5 en dan werkt 't.. Ik weet niet of je daar de moeite wel voor wil doen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Waarom zie ik als enige op de screen dat 'Contactpersoon zegt:' staan? Reageren
joppie Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Waarom zie ik als enige op de screen dat 'Contactpersoon zegt:' staan? Oke het staat er wel, maar er wordt bedoeld dat als je iets typt dat het er dan boven komt te staan.. Typ je daarna nog een keer iets komt het er onder te staan zonder contactpersoon zegt: erboven. Dus dan lijkt wat je hebt gezegd in 3x in 1x gezegd... Reageren
Disturbed Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Jongens, heel erg bedankt! Mijn msn behartigt mijn verlangens weer! Hier zijn de bazen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.