sanvice Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Hi ik heb nu een iegen samp server met goede gamescripts alleen er komt geen hond Dus ik wou vragen of iemand goede tips heeft zodat er mensen in mijn server komen. Reageren
Fedmas Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Als je een eigen site hebt ofso.. kan je daar reclame maken Reageren
tjoef Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Geef je server een klassieke naam zoals stunt_freeroam_DM_funserver! Vaak tikken spelers één van deze woorden in en dan zien ze jouw server er ook tussen staan En zorg voor vette originele stunts, geen standaard dingen. Je kan ook een clan oprichten, en misschien goede scripters in die clan vragen. Veel succes! Reageren
Fedmas Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Suc6! Ik zal hem wel eens joinen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.