Jump to content

Trein achtervolgen


RJ-84

Recommended Posts

Er is een missie die ik wel 10x heb geprobeerd en hij wil mij maar niet lukken.

De opdracht heet de "....... connection" geloof ik.

Ik moet in opdracht van Manny een trein achtervolgen en op het einde lui die daar uit komen afmaken.

Het is mij één keer gelukt de trein bij te blijven tot deze stopt, maar ik stond op een weg onder de trein en kon niet snel genoeg bij die gasten komen.

Op zich is het niet supermoeilijk de trein bij te blijven, maar met omwegen en druk verkeer gaat de trein al snel uit mijn radar.

Hoe hebben jullie deze opdracht klaargespeeld? Enige tips? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer op de weg te rijden onder het treinspoor, rij niet te langzaam en niet te snel. Let niet alleen op de trein, maar ook op het verkeer voor je.

Als de mensen die uit de trein zijn, in hun auto stappen kun je het volgene doen; Je blaast ze helemaal stuk, of je volgt ze een eindje. Oplaats zullen ze merken dat je ze volgt en dan kun je ze rustig (bijna zonde health-schade) neerschieten met bijvoorbeeld headshots.

Het is niet zo'n moeilijke missie, je moet gewoon goed opletten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een lastige waar ik ook zelf heel veel moeite heb gehad, de kunst is om te gaan voorspellen waar hij heen gaat. Ik leg het allemaal wel even uit. ;)

Eerst moet je naar een speciaal punt toerijden en het beste kun je een auto nemen want als je me de motor een keer valt kan je meteen al overnieuw door de grote snelheid van de trein, met een auto kun je nog door de voorruit vallen maar dan moet je wel heel ruig tekeer gaan. :D Als je eenmaal met je auto bij de locatie bent die op de radar wordt aangegeven zie je een paar mensjes de trein in gaan, diezelfde mensen moet jij achtervolgen en vervolgens vermoorden wanneer ze de trein uitstappen en daarom is een wapen en wat Health ook niet een overbodige luxe. De trein zal gaan rijden en je zult ze moeten volgen, het enige wat jij hoeft te doen is onder het spoor rijden tot ze stoppen alleen soms gaat het spoor langs plekken waar jij helemaal niet kan komen met zowel een auto of een motor. Wanneer dit gebeurd kijk je even op de in-game kaart en zoek je voor een weg waar je langs kan zodat je de trein niet uit het oog verliest. Als de trein stopt moet je de mensen vermoorden alleen pas op want deze zijn wel in een groep en zullen ook bijna allemaal een wapen hebben en die zullen ze ook gebruiken. Als je ze allemaal dood hebt heb je het gehaald! :)

Als je vast komt te zitten in het verkeer kan je de missie misschien wel met een heli doen die je bijvoorbeeld bij de heli tours kan krijgen. Daarmee heb je geen problemen met het verkeer en je kan hem gemakkelijk bijhouden alleen het landen kan misschien nog een beetje lastig zijn, hoewel dit een aardig brede weg is moet het lukken!

De missie heet Puerto Rican Connection trouwens. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt natuurlijk de missie The Puerto Rico Connection. Vele mensen hebben inderdaad problemen me deze missie. Ik zal even een kaartje maken met een route op die je moet volgen, zodat je de trein niet kwijt geraakt. Als je deze route aan een goede snelheid volgt zal je, normaal gezien, geen problemen mogen hebben met de missie.

Eenmaal je daar bent is het de bedoeling dat je 2 mensen vermoord. Je kan ofwel naar boven in het treinstation lopen, wat ik persoonlijk niet aanraad. Maar je kan ze ook opwachten in de uit- en ingang van het treinstation, beneden dus. Dan zal je ze makkelijker kunnen vermoorden. Neem wel goede wapens mee, als een SMG, Assault Rifle en dergelijke.

Dit is de route:

puertoricoconnectionrouux2.th.png

Route gemaakt met behulp van GTA SnapMap en BradyGames Strategy Guide.

Edit: :(

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

@ hanneswasco

kun je dan ook gelijk van begin naar het einde rijden zodat je die trein niet helemaal hoeft te volgen ?

Dat weet ik niet zeker, maar volgens mij zal je de trein dan uit het oog verliezen en zal je de missie falen. Dat zal dus niet lukken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef maar even een bevestiging. Je moet altijd dichtbij de trein blijven. Als je gelijk naar de plaats rijdt, verlies je hem inderdaad uit het oog. Dan zul je de missie opnieuw moeten doen. Het meest rijdt je onder de rails, dus dan kan je hem makkelijk bijhouden. Als je even niet meer weet waar je hem moet, druk dan gewoon op start en kijk even naar de route van Hannes.

Succes!

P.S: Let op de weg, en niet op de trein!

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben gewoon naar helitour gegaan, daar een helietje gepakt en vervolgens naar de missie gevlogen. dan de trein achtervolgen, dat is een makkie! vervolgens landen/neerstorten en dan schiet je ze allemaal overhoop.

simpel toch?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Via daar is er geloof ik geen link zodat je snel op het treinspoor kan, want anders zou je net zo goed kunnen wachten tot de trein komt en dan op het dak springen. :?

Edit: Ik was een Komma vergeten. :)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet met de auto die trein volgen en die targets stappen uit op de volgende halte.

Daar moet je ze opwachten, er staat een auto voor hun klaar.

Dus je moet het handig spelen, en ze opwachten bij die auto.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...