Jump to content

Is er een GTAforum Server?


NickyHendriks

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    7

  • Sjorszzz

    4

  • WackoX

    3

  • Remcconen

    2

Jah als we genoeg mensen hebben kunnen we dat misschien wel gaan doen toch??? :puh:

Even een PB naar 1 van de admins :klap:

EDIT: Waarom heeft Joris eigenlijk geen intresse?

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

:eten: :eten: :eten: Het zou wel vet zijn, ik verlang heel erg naar een nederlandse (of vlaamse) server, dat je gewoon dutch tegen elkaar kunt praten...

Niklaws

Niks houd je tegen om zélf een Nederlandse/Vlaamse server te beginnen hoor :puh:

Ik denk dat er geen gtaforum-server is in verband met copyright van de naam van GtaGames/Gtaforum.

Link to comment
Delen op andere websites

:eten: :eten: :eten: Het zou wel vet zijn, ik verlang heel erg naar een nederlandse (of vlaamse) server, dat je gewoon dutch tegen elkaar kunt praten...

Niklaws

Niks houd je tegen om zélf een Nederlandse/Vlaamse server te beginnen hoor :puh:

Ik denk dat er geen gtaforum-server is in verband met copyright van de naam van GtaGames/Gtaforum.

Dan krijgt de server toch een andere naam? en dan met Password beveiligd? Achja het maakt niet meer uit want ik kan toch geen SAMP doen omdat er iets niet klopt in mijn EXE ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

:eten: :eten: :eten: Het zou wel vet zijn, ik verlang heel erg naar een nederlandse (of vlaamse) server, dat je gewoon dutch tegen elkaar kunt praten...

Niklaws

Daar hoef je je niet druk om te maken hoor :D Er zijn genoeg Nederlands pratende mensen als je bij Internet kijkt onder het kopje [NL]. Trouwens als Joriz geen toestemming maakt dan kan je ook geen server maken, hij bepaald of je een GTAgames.nl server maakt, tenminste als je GTAGames.nl als servernaam maakt. Overigens vind ik het wel leuk als er zo'n server komt dat iedereen onder z'n profielnaam komt, dat lijkt me wel zo handig.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je misschien wel kunt proberen is een project sub-forum aanvragen waarbij de samp server dan een hosted project is. Dan kun je in het sub-forum met zn allen een leuk script maken, events organiseren enz.

En anders kun je natuurlijk ook nog een gang oprichten en dan een leuke blog inrichten voor de samp server.

Ik heb zelf geen tijd om het te gaan proberen, maar als iemand het doet zal ik zeker proberen te helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je misschien wel kunt proberen is een project sub-forum aanvragen waarbij de samp server dan een hosted project is. Dan kun je in het sub-forum met zn allen een leuk script maken, events organiseren enz.

En anders kun je natuurlijk ook nog een gang oprichten en dan een leuke blog inrichten voor de samp server.

Ik heb zelf geen tijd om het te gaan proberen, maar als iemand het doet zal ik zeker proberen te helpen.

Maar hoe wilde je dat dan doen.

Want als dat script hier ergens komt te staan heb je staks een miljoen admins in die server.

En wie host die server dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...