Ymosky Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Maar hoe wilde je dat dan doen.Want als dat script hier ergens komt te staan heb je staks een miljoen admins in die server. En wie host die server dan? Nee, als het een hosted project is heb je een eigen besloten sub-forum, en als je via een gang-topic alles regelt heb je nog altijd het recht leden te weigeren als teamlid. Er zitten genoeg mensen hier die een server kunnen hosten. Als de server echt veel leden trekt kun je altijd nog overstappen op een betaalde host. Reageren
WackoX Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Wat je misschien wel kunt proberen is een project sub-forum aanvragen waarbij de samp server dan een hosted project is. Dan kun je in het sub-forum met zn allen een leuk script maken, events organiseren enz.En anders kun je natuurlijk ook nog een gang oprichten en dan een leuke blog inrichten voor de samp server. Ik heb zelf geen tijd om het te gaan proberen, maar als iemand het doet zal ik zeker proberen te helpen. Maar hoe wilde je dat dan doen. Want als dat script hier ergens komt te staan heb je staks een miljoen admins in die server. En wie host die server dan? Je hoeft niet perse het hele script te posten alleen kleine stukjes als iemand bijvoorbeeld een idee heeft. Ook hoef je niet iedereen admin te maken, je kan ook gewoon doen als iemand er vaak op speelt en zich goed gedraagt.. en btw kost een goede server ook ong. 2-3 euro per 10 players.. + je hebt een script nodig wat iedereen leuk vind, en er moeten een goede beheerder komen die goede regels heeft en niet alleen admin uitdeelt aan zijn vriendjes.. Bewerkt: 13 oktober 2008 door WackoX Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Maar hoe wilde je dat dan doen.Want als dat script hier ergens komt te staan heb je staks een miljoen admins in die server. En wie host die server dan? Nee, als het een hosted project is heb je een eigen besloten sub-forum, en als je via een gang-topic alles regelt heb je nog altijd het recht leden te weigeren als teamlid. Er zitten genoeg mensen hier die een server kunnen hosten. Als de server echt veel leden trekt kun je altijd nog overstappen op een betaalde host. Ik wil de Server best hosten als ik dan ook leider van dit Project word. Aangezien jullie dit door mij hebbne gekregen he. Maar dan word het denk ik wel een gratis host. En dan zal ik ooit nog eens nadenken voor een betaalde Host als het lukt Bewerkt: 13 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ik doe mee Ging dit maar zo makkelijk. Ik zou ook graag mee willen doen. Alleen hebben we geen toestemming van Joris. Wat wel zou kunnen is een eigen server maken. Reageren
WackoX Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Homehost/gratis lijk me niet zo leuk.. dikke lag als er veel players zijn.. en meestal geen FTP of control panel Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Maar zullen we dan een soort Handtekeningen actie beginnen? Dan kunnen we die allemaal naar Joriz Sturen of we een Subforum mogen. Dan kunnen wwe een soortvan server maken die voor iedereen wat heeft Wie stemt mee: Zamg0d1 Bewerkt: 15 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Beany Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Maar zullen we dan een soort Handtekeningen actie beginnen?Dan kunnen we die allemaal naar Joriz Sturen of we een Subforum mogen. Dan kunnen wwe een soortvan server maken die voor iedereen wat heeft Wie stemt mee: Zamg0d1 Lijkt me leuk, ik stem ook mee Maar ik neem aan dat je niet alle "handtekeningen" los gaat PM'en Is misschien een beeetje irritant voor de admins. Reageren
Remcconen Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Maar zullen we dan een soort Handtekeningen actie beginnen?Dan kunnen we die allemaal naar Joriz Sturen of we een Subforum mogen. Dan kunnen wwe een soortvan server maken die voor iedereen wat heeft Wie stemt mee: Zamg0d1 ga het proberen: http://www.axci.nl/ EDIT: Ik doe wel mee Tijd zat om nog iets leuks te scripten Bewerkt: 15 oktober 2008 door Remcconen Reageren
Joriz Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Er is op dit moment even geen multiplayer server van GTAGames.nl. Er wordt er heus binnenkort weer een opgezet (ook afhankelijk wat er met GTA4 mogelijk is). Het idee om zelf een GTAGames.nl server te beginnen is leuk. Echter is niet toegestaan om gebruik/misbruik te maken van de naam GTAGames.nl. De reden hiervan is dat indien derden dit doen wij geen controle hebben over het systeem en dan afhankelijk zijn van een persoon die eigenlijk buiten het forum om iets organiseert. Kortom waarschijnlijk wordt het even wachten op GTA4 voor de PC en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Er is op dit moment even geen multiplayer server van GTAGames.nl. Er wordt er heus binnenkort weer een opgezet (ook afhankelijk wat er met GTA4 mogelijk is).Het idee om zelf een GTAGames.nl server te beginnen is leuk. Echter is niet toegestaan om gebruik/misbruik te maken van de naam GTAGames.nl. De reden hiervan is dat indien derden dit doen wij geen controle hebben over het systeem en dan afhankelijk zijn van een persoon die eigenlijk buiten het forum om iets organiseert. Kortom waarschijnlijk wordt het even wachten op GTA4 voor de PC en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn. Eigenlijk wilde wij ook niet perse de Naam GTAGames gebruiken. We wilden dat eerst wel maar nu willen we een Server maken met een andere naam. En als er een Subforum is zal er vast nog wel een topic komen voor de Naam. Leden die mee willen doen: Naam ProjectLeider Doet wat Overige Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien =>Sandra<= Maybe Co-Leader Script Geen Remcconen Co-leider Onbekend onbekend nnnnnn Geen onbekend Ik zal als we 10 leden hebben een Subforum aanvragen. Bewerkt: 16 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
Timske Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Er is op dit moment even geen multiplayer server van GTAGames.nl. Er wordt er heus binnenkort weer een opgezet (ook afhankelijk wat er met GTA4 mogelijk is).Het idee om zelf een GTAGames.nl server te beginnen is leuk. Echter is niet toegestaan om gebruik/misbruik te maken van de naam GTAGames.nl. De reden hiervan is dat indien derden dit doen wij geen controle hebben over het systeem en dan afhankelijk zijn van een persoon die eigenlijk buiten het forum om iets organiseert. Kortom waarschijnlijk wordt het even wachten op GTA4 voor de PC en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn. Eigenlijk wilde wij ook niet perse de Naam GTAGames gebruiken. We wilden dat eerst wel maar nu willen we een Server maken met een andere naam. En als er een Subforum is zal er vast nog wel een topic komen voor de Naam. Leden die mee willen doen: Naam ProjectLeider Doet wat Overige Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien Remcconen Co-leider Onbekend onbekend nnnnnn Geen onbekend Ik zal als we 10 leden hebben een Subforum aanvragen. Een goede server heb je niet zo gemaakt. Want je kan zelf niet scripten zover ik weet. Alleen Remcconen kan scripten. En of die nnnnnn kan scripten weet ik niet. Reageren
Timske Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Er is op dit moment even geen multiplayer server van GTAGames.nl. Er wordt er heus binnenkort weer een opgezet (ook afhankelijk wat er met GTA4 mogelijk is).Het idee om zelf een GTAGames.nl server te beginnen is leuk. Echter is niet toegestaan om gebruik/misbruik te maken van de naam GTAGames.nl. De reden hiervan is dat indien derden dit doen wij geen controle hebben over het systeem en dan afhankelijk zijn van een persoon die eigenlijk buiten het forum om iets organiseert. Kortom waarschijnlijk wordt het even wachten op GTA4 voor de PC en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn. Eigenlijk wilde wij ook niet perse de Naam GTAGames gebruiken. We wilden dat eerst wel maar nu willen we een Server maken met een andere naam. En als er een Subforum is zal er vast nog wel een topic komen voor de Naam. Leden die mee willen doen: Naam ProjectLeider Doet wat Overige Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien Remcconen Co-leider Onbekend onbekend nnnnnn Geen onbekend Ik zal als we 10 leden hebben een Subforum aanvragen. Een goede server heb je niet zo gemaakt. Want je kan zelf niet scripten zover ik weet. Alleen Remcconen kan scripten. En of die nnnnnn kan scripten weet ik niet. Reageren
Sandra Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Als jullie me nodig hebben, wil ik ook wel helpen met scripten. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) Als jullie daadwerkelijk een server opzetten, is het krijgen van een subforum nog maar de vraag. Want het heeft dan geen connectie met GTAGames.nl/GTAForum.nl, dus dan is de kans dat jullie een subforum krijgen erg klein. Maar als jullie server een hit wordt, en er dagelijks vele unieke bezoekers komen, zal Joriz denk ik wel een subbie voor over hebben. Nou in ieder geval, veel succes met jullie server/scripten wat dan ook. Als de server online is, laat me even de gegevens weten, dan kom ik ook online knallen. Gegroet, .Whoopdidoo. Bewerkt: 16 oktober 2008 door .Whoopdidoo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.