Jump to content

Is er een GTAforum Server?


NickyHendriks

Recommended Posts

Maar hoe wilde je dat dan doen.

Want als dat script hier ergens komt te staan heb je staks een miljoen admins in die server.

En wie host die server dan?

Nee, als het een hosted project is heb je een eigen besloten sub-forum, en als je via een gang-topic alles regelt heb je nog altijd het recht leden te weigeren als teamlid.

Er zitten genoeg mensen hier die een server kunnen hosten. Als de server echt veel leden trekt kun je altijd nog overstappen op een betaalde host.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    7

  • Sjorszzz

    4

  • WackoX

    3

  • Remcconen

    2

Wat je misschien wel kunt proberen is een project sub-forum aanvragen waarbij de samp server dan een hosted project is. Dan kun je in het sub-forum met zn allen een leuk script maken, events organiseren enz.

En anders kun je natuurlijk ook nog een gang oprichten en dan een leuke blog inrichten voor de samp server.

Ik heb zelf geen tijd om het te gaan proberen, maar als iemand het doet zal ik zeker proberen te helpen.

Maar hoe wilde je dat dan doen.

Want als dat script hier ergens komt te staan heb je staks een miljoen admins in die server.

En wie host die server dan?

Je hoeft niet perse het hele script te posten :) alleen kleine stukjes als iemand bijvoorbeeld een idee heeft.

Ook hoef je niet iedereen admin te maken, je kan ook gewoon doen als iemand er vaak op speelt en zich goed gedraagt.. en btw kost een goede server ook ong. 2-3 euro per 10 players.. + je hebt een script nodig wat iedereen leuk vind, en er moeten een goede beheerder komen die goede regels heeft en niet alleen admin uitdeelt aan zijn vriendjes..

Bewerkt: door WackoX
Link to comment
Delen op andere websites

Maar hoe wilde je dat dan doen.

Want als dat script hier ergens komt te staan heb je staks een miljoen admins in die server.

En wie host die server dan?

Nee, als het een hosted project is heb je een eigen besloten sub-forum, en als je via een gang-topic alles regelt heb je nog altijd het recht leden te weigeren als teamlid.

Er zitten genoeg mensen hier die een server kunnen hosten. Als de server echt veel leden trekt kun je altijd nog overstappen op een betaalde host.

Ik wil de Server best hosten als ik dan ook leider van dit Project word. Aangezien jullie dit door mij hebbne gekregen he. Maar dan word het denk ik wel een gratis host. En dan zal ik ooit nog eens nadenken voor een betaalde Host als het lukt

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Maar zullen we dan een soort Handtekeningen actie beginnen?

Dan kunnen we die allemaal naar Joriz Sturen of we een Subforum mogen. Dan kunnen wwe een soortvan server maken die voor iedereen wat heeft

Wie stemt mee:

Zamg0d1

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Maar zullen we dan een soort Handtekeningen actie beginnen?

Dan kunnen we die allemaal naar Joriz Sturen of we een Subforum mogen. Dan kunnen wwe een soortvan server maken die voor iedereen wat heeft

Wie stemt mee:

Zamg0d1

Lijkt me leuk, ik stem ook mee :)

Maar ik neem aan dat je niet alle "handtekeningen" los gaat PM'en :D

Is misschien een beeetje irritant voor de admins.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar zullen we dan een soort Handtekeningen actie beginnen?

Dan kunnen we die allemaal naar Joriz Sturen of we een Subforum mogen. Dan kunnen wwe een soortvan server maken die voor iedereen wat heeft

Wie stemt mee:

Zamg0d1

ga het proberen: http://www.axci.nl/

EDIT: Ik doe wel mee :D Tijd zat om nog iets leuks te scripten

Bewerkt: door Remcconen
Link to comment
Delen op andere websites

Er is op dit moment even geen multiplayer server van GTAGames.nl. Er wordt er heus binnenkort weer een opgezet (ook afhankelijk wat er met GTA4 mogelijk is).

Het idee om zelf een GTAGames.nl server te beginnen is leuk. Echter is niet toegestaan om gebruik/misbruik te maken van de naam GTAGames.nl.

De reden hiervan is dat indien derden dit doen wij geen controle hebben over het systeem en dan afhankelijk zijn van een persoon die eigenlijk buiten het forum om iets organiseert.

Kortom waarschijnlijk wordt het even wachten op GTA4 voor de PC en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is op dit moment even geen multiplayer server van GTAGames.nl. Er wordt er heus binnenkort weer een opgezet (ook afhankelijk wat er met GTA4 mogelijk is).

Het idee om zelf een GTAGames.nl server te beginnen is leuk. Echter is niet toegestaan om gebruik/misbruik te maken van de naam GTAGames.nl.

De reden hiervan is dat indien derden dit doen wij geen controle hebben over het systeem en dan afhankelijk zijn van een persoon die eigenlijk buiten het forum om iets organiseert.

Kortom waarschijnlijk wordt het even wachten op GTA4 voor de PC en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.

Eigenlijk wilde wij ook niet perse de Naam GTAGames gebruiken. We wilden dat eerst wel maar nu willen we een Server maken met een andere naam. En als er een Subforum is zal er vast nog wel een topic komen voor de Naam.

Leden die mee willen doen:

Naam ProjectLeider Doet wat Overige
Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien
=>Sandra<= Maybe Co-Leader Script Geen
Remcconen Co-leider Onbekend onbekend
nnnnnn Geen onbekend

Ik zal als we 10 leden hebben een Subforum aanvragen.

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Er is op dit moment even geen multiplayer server van GTAGames.nl. Er wordt er heus binnenkort weer een opgezet (ook afhankelijk wat er met GTA4 mogelijk is).

Het idee om zelf een GTAGames.nl server te beginnen is leuk. Echter is niet toegestaan om gebruik/misbruik te maken van de naam GTAGames.nl.

De reden hiervan is dat indien derden dit doen wij geen controle hebben over het systeem en dan afhankelijk zijn van een persoon die eigenlijk buiten het forum om iets organiseert.

Kortom waarschijnlijk wordt het even wachten op GTA4 voor de PC en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.

Eigenlijk wilde wij ook niet perse de Naam GTAGames gebruiken. We wilden dat eerst wel maar nu willen we een Server maken met een andere naam. En als er een Subforum is zal er vast nog wel een topic komen voor de Naam.

Leden die mee willen doen:

Naam ProjectLeider Doet wat Overige
Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien
Remcconen Co-leider Onbekend onbekend
nnnnnn Geen onbekend

Ik zal als we 10 leden hebben een Subforum aanvragen.

Een goede server heb je niet zo gemaakt. Want je kan zelf niet scripten zover ik weet. Alleen Remcconen kan scripten. En of die nnnnnn kan scripten weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is op dit moment even geen multiplayer server van GTAGames.nl. Er wordt er heus binnenkort weer een opgezet (ook afhankelijk wat er met GTA4 mogelijk is).

Het idee om zelf een GTAGames.nl server te beginnen is leuk. Echter is niet toegestaan om gebruik/misbruik te maken van de naam GTAGames.nl.

De reden hiervan is dat indien derden dit doen wij geen controle hebben over het systeem en dan afhankelijk zijn van een persoon die eigenlijk buiten het forum om iets organiseert.

Kortom waarschijnlijk wordt het even wachten op GTA4 voor de PC en dan kijken we wat de mogelijkheden zijn.

Eigenlijk wilde wij ook niet perse de Naam GTAGames gebruiken. We wilden dat eerst wel maar nu willen we een Server maken met een andere naam. En als er een Subforum is zal er vast nog wel een topic komen voor de Naam.

Leden die mee willen doen:

Naam ProjectLeider Doet wat Overige
Zamg0d1 Leider Photoshopt (maakt reclame Host heel misschien
Remcconen Co-leider Onbekend onbekend
nnnnnn Geen onbekend

Ik zal als we 10 leden hebben een Subforum aanvragen.

Een goede server heb je niet zo gemaakt. Want je kan zelf niet scripten zover ik weet. Alleen Remcconen kan scripten. En of die nnnnnn kan scripten weet ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jullie daadwerkelijk een server opzetten, is het krijgen van een subforum nog maar de vraag. Want het heeft dan geen connectie met GTAGames.nl/GTAForum.nl, dus dan is de kans dat jullie een subforum krijgen erg klein. Maar als jullie server een hit wordt, en er dagelijks vele unieke bezoekers komen, zal Joriz denk ik wel een subbie voor over hebben. Nou in ieder geval, veel succes met jullie server/scripten wat dan ook. Als de server online is, laat me even de gegevens weten, dan kom ik ook online knallen.

Gegroet,

.Whoopdidoo.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...