Jump to content

Is er een GTAforum Server?


NickyHendriks

Recommended Posts

Een goede server heb je niet zo gemaakt. Want je kan zelf niet scripten zover ik weet. Alleen Remcconen kan scripten. En of die nnnnnn kan scripten weet ik niet.

Het is ook nog startende en ik weet dat een Server lang kan duren. Ik zie het als een project om de beste Server te krijgen met voor iedereen iets, zodat de Schieter een goede Schiet plek heeft, de Stunter een goede stunplek enz.

Als jullie me nodig hebben, wil ik ook wel helpen met scripten.

Ik voeg je toe aan het lijstje. Ik denk dat jij beter Co-Leider kan worden aangezien ik jou beter ken enz. En aangezien je ML bent ook wel zal gedragen. Ik kijk dus niet naar hoe aardig ik je vind (maar een klein beetje wel)

Als jullie daadwerkelijk een server opzetten, is het krijgen van een subforum nog maar de vraag. Want het heeft dan geen connectie met GTAGames.nl/GTAForum.nl, dus dan is de kans dat jullie een subforum krijgen erg klein. Maar als jullie server een hit wordt, en er dagelijks vele unieke bezoekers komen, zal Joriz denk ik wel een subbie voor over hebben. Nou in ieder geval, veel succes met jullie server/scripten wat dan ook. Als de server online is, laat me even de gegevens weten, dan kom ik ook online knallen.

Gegroet,

.Whoopdidoo.

Laten we maar hopen dat we je dan tegenkomen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    7

  • Sjorszzz

    4

  • WackoX

    3

  • Remcconen

    2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...