Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als eerste heb je SAMI (San Andreas Mod Intsalller) of IMG Tool V2.0 nodig. Dan heb je Bv. een Mercedes-Benz S500 AMG. Dan open je het bestand met WinRar, als je WinRar neit hebt kan je het hier downloaden. Dan heb je Bv. de elegant.txd en de elegant.dff dan open je SAMI. Dan selecteer je de Map van de Download, dan druk je op Instal Mod. Dan moet je alleen elegant kiezen dan vervangt ie de elegant door de Mercedes-Benz S500 AMG. :) En Tuningparts installeer je meestal met IMG Tool V2.0, dan selecteer je Bv. spoiler.txd en spoiler.dff dan "Extract" je die naar de Back-Up map. Dan Verwijder je ze in de IMG Tool V2.0, dan selecteer je de nieuwe spoiler txd en de dff. dan doe je "Add" dan heb je de Tuningparts ook in-game. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Voor mods te instaleren raad ik je SAMI streng af uit eigen ervaring. Het is wel makkelijk te instaleren, maar je kan álleen auto mods instaleren en niet map mods of scooters etc. Ook maakt SAMI wel eens fouten, en als je het handmatig doet kun je er 100% zeker van zijn dat de mod werkt. Een link na de IMG Tool heeft Haas al gegeven, een tutorial voor de IMG Tool vind je >>hier<<. ;)

EDIT: Sorry, ik zag Haas over SA praten en dacht daarom dat het ook over SA ging. :$

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Waar zijn we hier mee bezig???

We weten niet eens of het over San Andreas gaat.

Hij plaatst dit onderwerp in het overige hulp gedeelte.

Dus wie zegt over welke gta het gaat :?

Vandaar de vraag nu van mij:

Om welke GTA gaat het precies?

Geplaatst: (bewerkt)

Goed punt Sjorszzz! Daarnaast weten we ook niet om wat voor soort modificatie het gaat. Natuurlijk is het het meest waarschijnlijk dat het een carmod betreft, die zijn er immers het meest, kan het ook goed om een data, SCM/CLEO of map mod gaan. En het kan zelfs zo zijn dat je helemaal geen extra programma nodig hebt voor die mod (in het geval van een data mod dus). Dus naast de vraag om welke GTA het gaat, stel ik de vraag om wat voor soort mod het gaat.

In het gevolg is het handig om dit soort dingen meteen in de beginpost te vermelden.

Edit: wtf, ik kan me niet echt herinneren dat die 2e post er gisteren ook stond. Is hier een mod aan het rotzooien geweest?

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:

Ja, dat is zijn probleem. Als het over SA gaat heeft ie geluk. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...