jorn48 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Hallo, Ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht en San andreas geinstalleerd. maar img tool werkte niet dus ik heb san andreas herinstalleerd. maar als ik een spel wil laden dan stopt hij halverwege met laden. Ik heb de patch al geinstalleerd maar dit werkt ook niet. weet iemand wat het probleem is? gr. jorn48 Reageren
CjThaBest Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Hallo,Ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht en San andreas geinstalleerd. maar img tool werkte niet dus ik heb san andreas herinstalleerd. maar als ik een spel wil laden dan stopt hij halverwege met laden. Ik heb de patch al geinstalleerd maar dit werkt ook niet. weet iemand wat het probleem is? gr. jorn48 ik denk dat het aan de computer ligt, ik denk dat je een gewoone vaste pc nodig hebt Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) Hallo,Ik heb laatst een nieuwe laptop gekocht en San andreas geinstalleerd. maar img tool werkte niet dus ik heb san andreas herinstalleerd. maar als ik een spel wil laden dan stopt hij halverwege met laden. Ik heb de patch al geinstalleerd maar dit werkt ook niet. weet iemand wat het probleem is? gr. jorn48 ik denk dat het aan de computer ligt, ik denk dat je een gewoone vaste pc nodig hebt MIJN BROER HEEFT OOK EEN LAPTOP EN DAAR DRAAIT HIJ ANDERS PRIMA OP @jorn: check deze site eens om te kijken of jou laptop gta sa aankan.. http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest selecteer grand theft auto san andreas en druk op can you run it...hij zl nog vragen of je nog iets wil installeren..doe dat en de site kijkt of jij hem aankan Bewerkt: 11 oktober 2008 door gta master 1 Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik denk dat je een foutje hebt gemaakt qua savegames. Als je de patch hebt gedownload, dan veranderd alleen het modden, en niet de versie van je savegame. Als hij een nieuwe spel start, dan heb je V2 GTA San Andreas met V1 savegame, crash is net andersom. Dus Versie 1 met een Versie 2 savegame. Dit kan je ook gemakkelijk controleren door middel van deze truc: Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.