Guardian1980 Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Francesco Nirta. Ik vond het net even te ver gaan om met hem op de foto te gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Enorm veel bekende DJ's etc gesproken. Is eigenlijk geen kunst meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lord-Vortex Geplaatst: 25 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2013 Gert Jan Tamerus (oud speler van Heracles Almelo en NAC Breda) woonde vroeger bij mij in de straat toen ik nog in Almelo woonde en hij actief was bij Heracles. Ik was toen nog best jong en heb samen met myn maten toen wel eens met hem gevoeltbald. Verder had myn vader een keer een uitwedstrijd in Ermelo met voetbal en ik ging mee als Reserve omdat ze teweinig man hadden en de scheidsrechter was Evert Ten Napel niet echt mee gesproken maar ik heb hem wel soort van ontmoet. Aron Winter loopt erg vaak bij mijn voetbal club SV Lelystad rond want zijn zoontje voetbalt er. Toen ik een keer Cafetaria plicht had (dat moet eens in de zoveel tijd voor iedereen die ingeschreven staat, een familie lid of diegene zelf) toen kwam Aron een frietje bestellen en toen heb ik ff met hem gepraat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Vandaag de legendarische rappert (hij heet nu Angelyrical) ontmoet. Die ontmoeting ging als volgt:Ik: ''Hee Angelyrical'' Hij: ''Hee man'' Ik: ''Hoe gaat het ermee?'' Hij: ''Goed man'' Ik: ''Houd de rap levend!'' Hij: ''Ja man'' .. Wat een held Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 27 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2013 Ik fietste laatst naar Noordwijk en onderweg zag ik Edwin van der Sar in zijn tuintje staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2013 Vorig weekend bardo ellens ontmoet (bekende youtuber) en even met hem op de foto geweest Verder van DHD kai ontmoet. Rare gast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?v=1Tp5YDdevbI Volgende week naar deze meneer hier in een concertgebouw in de stad, en hij verblijft dus in het hotel waar ik stage loop, en raad eens, de dag erna werk ik in de ochtend dus ik ga hem zeker in persoon ontmoeten. Tijd om mijn bas eens te laten signeren!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forever GTA Geplaatst: 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2013 Afgelopen weekend was Ilse de lange voor een signeer sessie bij de media markt hier in Arnhem. Gratis een aantal foto's kunnen nemen en handtekening, maar cd'tje was wel 10 euro. En wat ik hier mee gedaan heb zie je bij de andere topic in t fotoalbum. Ik heb nog meer foto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2013 Laatst nog Bas Nijhuis, de scheidsrechter, en een van zijn assistenten Coen Droste toen ze een lezing gaven over voetbal en scheidsrechters bij de club waar ik voetbal. Ik was samen met een paar anderen uitgenodigd omdat wij daar scheidsrechter zijn en binnenkort voor de KNVB gaan fluiten. Heb nog een praatje gemaakt met ze over alles wat met voetbal te maken heeft en sta ook nog op de foto met ze. Aardige kerels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 4 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2013 Vorige week nog met Marcus Miller gesproken, toffe gast! En zijn band ook, man wat een mannen, en nog zo jong ook!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forever GTA Geplaatst: 4 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2015 Dutch comic con, waar ik deze aardige gezellige acteurs tegen kwam! Michael Cudlitz Costas mandylor. Toen ie de foto zag en andere, zeiden ze dat ik ''Crazy eyes'' had XD Giancarlo Esposito Christopher atkins Spencer wildling. 1e foto was niet goed gegaan, volgende dag mocht ik gratis overdoen gaat meneer dansen terwijl de foto genomen wordt! XD De Delorean auto, en James tolkan & Claudia wells De Batman auto's De Ghostbuster auto En verder nog: Stanislav Ianevsk Julian glover Osric chau --- Emiel ratelband z'n zoon in de stad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2015 (bewerkt) -Soufiane Touzani -Monique Smit -Sjaak Swart (Mister Ajax) -Liza Sips -Ilse DeLange -TheKing77nl (YouTuber)* -Fishanator (YouTuber)* -Enzo Knol (YouTuber)* -Yarasky (YouTuber)* *Firstlook Bewerkt: 4 april 2015 door Noretz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2015 Vlak voordat ie geschrapt werd heb ik Bram Moszkowicz nog gesproken in zijn hoedanigheid als advocaat. In mijn privé kom ik echt nooit BN'ers tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2015 Een jaar of twee geleden Pamela Anderson gezien in een Berlijns museum. Niet echt 'ontmoet' eigenlijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dragon__rage Geplaatst: 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2015 Alle bandleden van Manowar de handen mee mogen schudden, tijdens hun eigen festival (MCF) in Duitsland ... Liep toevallig de hal in waar signeersessies waren (als 1 van de eerste) terwijl we op zoek waren naar een bar om bier te scoren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.