Kaitjee98 Geplaatst: 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2015 Erwin Mulder, keeper van Feyenoord. Toen hij jonger was heeft hij bij de amateurvereniging gespeeld in het dorp naast mij. Hij bezoekt de wedstrijden van die club volgens mij nog regelmatig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2015 (bewerkt) Bram Tankink(coole gozer), Koen Verweij, Niki Terpstra, Alexander Kristoff, Dionne de Graaff, Ronald Koeman, Johnny Hoogerland en nog wat andere wielrenners. Bewerkt: 5 april 2015 door aron24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2015 George Clooney en Matt Damon waren in het cafe van mn vader tijdens de opnames van een Ocean film. Verder komen daar nog wel wat meer bekende Nederlanders. Verder nooit iemand echt gezien zover ik me man herinneren. Al zit ik soms wel heel dicht bij het veld in de Arena waardoor ik bijv El Ghazi wel van dichtbij heb gezien tijdens ajax barca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2015 Diederik Bakker van het legendarische D-Block & S-te-Fan // DBSTF nog ff gesproken afgelopen weekend. Wat een helden zijn die 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faex Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2015 Koning Willem Alexander en Koningin Maximà Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2015 (bewerkt) Eden Hazard Edit: Ow telt die niet? Naja Like Mike van Dimitri Vegas & Like Mike dan maar. Bewerkt: 26 april 2015 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 30 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2015 Lionel Messi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2015 (bewerkt) Ik heb Yarasky een keer ontmoet, toen de tijd een van mijn grootste helden op youtube, even met hem op de foto geweest. En natuurlijk de legendarische rock band AC/DC live gezien in Arnhem op 5 mei! Niet echt van dichtbij, maar het telt denk ik wel mee? Bewerkt: 14 juli 2015 door GuitarGuy666 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 12 april 2016 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2016 Een tijdje geleden hebben mijn vingertoppen contact gemaakt met die van Ice Cube, dat kwalificeert wel als ontmoeten, toch? Altijd al een held van me geweest, jammer dat ik nooit een concert van hem heb meegemaakt. Al ben ik al meerde malen genaaid door Amerikaanse rappers. Het was voor een publiekspremiere van Ride Along 2 () en Kevin Hart was er ook bij. Jeutje, wat is die gozer kort en hilarisch Later op de dag was ik ook bij zijn show in de Ziggo Dome, heerlijke vermaak! Mooi dagje Zuid-Oost was dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2016 Vandaag Rutger Castricum van Powned op het trainingsveld van de Graafschap ontmoet. Ook ben ik geinterviewd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2016 Vandaag Rutger Castricum van Powned op het trainingsveld van de Graafschap ontmoet. Ook ben ik geinterviewd. Wanneer kom je op tv ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2016 Als het goed is morgenavond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2016 Als het goed is morgenavond. allemaal met een hand in de broek en in de andere hand een bak popcorn naar jouw interview kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2016 Tom Staal van Powned. Hij gaat regelmatig met een maat van me om, dus ik mocht 4 uur lang naast hem zitten. Wat een gast is dat Ook heb ik Jannes ontmoet tijdens het inleveren van oud ijzer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2016 Blijkbaar Nick en Simon in de AH in Laren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.