ChristiaanGTA Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik heb m'n eigen portfolio gemaakt. http://christiaanvanloo.vndv.com graag even wat comments en tips. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Bij je portfolio heb je site's gezet waarvan je zegt dat jij die gemaakt hebt. Die 1e ziet er mooier uit dan je eigen. Krik jouw eigen wat meer op, dan heb je gelijk ook betere reclame. Nu is het een wit lichtpuntje naar een blauwe vlakte toe. Als ik een bedrijf was zou ik het daar niet gaan zoeken. Maak eerst jouw eigen website layout en dan de inhoud. Als een bedrijf er even heen zapt ziet hij gelijk dat het mooi is, en dan denkt hij "Het is nu nog niet af, als het af is kijk ik weer." Nu denkt hij "Het stelt niet zoveel voor, hier kom ik niet weer." Mijn tip: Maak eerst de layout, dat trekt mensen en maakt je nieuwsgierig naar de rest van de site. Het is misschien moeilijk (na) te maken, maar iemand die er geen verstand van heeft als ik, ziet het er (nog) niet geweldig uit. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.