S_enna Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 staat er iets van bleu hell op deze site ik denk dat ik er ben geweest Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Denk niet dat er een -hell is, want R* heeft gezegt dat er géén bugs in GTA IV kommen! Reageren
S_enna Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 ik ben eigelijk vrij zeker dat ik er ben geweest want was onder de wereld en als ge al door muuren kunt en gebouwen zoals die van de vlieghaven Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Denk niet dat er een -hell is, want R* heeft gezegt dat er géén bugs in GTA IV kommen! Hij is er vast wel. Wil jij zeggen dat er onder de stad niets is? Als IV voor de pc uitkomt veranderen we de spawnplace met -20 Z en dan weten we het. Maar post eens een screen italiaan. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Denk niet dat er een -hell is, want R* heeft gezegt dat er géén bugs in GTA IV kommen! Wat natuurlijk niet zo is, want het zit vol met bugs in IV. Daarbuiten zou ik Wikigta even in de gate houden. Vooralsnog is er geen blue hell gevonden, maar mocht hier nog iets over bekend worden gemaakt, zou dat als eerste hier komen te staan. Reageren
S_enna Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 kom eeen samen met mij onlin e op gta 4 ps3 en ik toon het u als het mij ni lukt heb ik nog iemand die mij ermee helpt hij heeft het mij getoont ik stond met helikopter onderwater en ik kon onder de stad door vliegen Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Denk niet dat er een -hell is, want R* heeft gezegt dat er géén bugs in GTA IV kommen! Wat natuurlijk niet zo is, want het zit vol met bugs in IV. Daarbuiten zou ik Wikigta even in de gate houden. Vooralsnog is er geen blue hell gevonden, maar mocht hier nog iets over bekend worden gemaakt, zou dat als eerste hier komen te staan. Wiki is niet met alles het eerste. Gelukkig maar, anders zouden wij niets meer ontdekken. Alleen het beginnetje. Reageren
S_enna Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 wie het eens wilt zien invite me online voor de gene die me niet hebbn op ps3 voeg men naam toe en ik breng u ernaartoe Reageren
Dieko Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik heb een soort van blue hell ontdekt. Ik heb het meerdere keren gedaan en als het middag is is de lucht blauw. Reageren
S_enna Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 oké ik moet erin met een helikopter door een bepaald vierkant die ge niet ziet Reageren
Little Jacob Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik wou net naar Majestic hotel gaan en dat deed ik met de annihilator, ik vloog erop alles bekeken daar. Toen wou ik terug en liet een de heli weer spawnen. Op een vage manier toen ik wou instappen viel ik naar beneden en toen kwam ik in die hal met al die deuren waar je alleen met die missie kan komen, echt vet Reageren
Supermann Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 zoiets heb ik ook gehad: ik liep wat beetje rond in de stad (drukke verkeer enzo), en toen viel ik opeens in het water, waardoor ik onder de stad kon zwemmen zal de volgende keer screens maken Reageren
AXIO Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik weet wel een glitch waardoor je in het water loopt, onder het water dan maar dat is pas een bleu hell Reageren
S_enna Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 laat die mij straxes zien en dan laat ikzen hoe ik derin geraak mss is da het zelfde en ik kanook onder water vliegen met de helie en landen uitstappen en als ik met rocketlauncher schiet naar het water oppervlak komt er een water straal naar benedn echt fyn om es te zien Reageren
Addicted2 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Een simpele manier: Bij een van de ziekenhuizen in het eerste land, ga je naar binnen en dan twee keer rechtsaf, dan kom je bij een raam met rood licht erachter, daar staat een ziekenhuisbed voor, als je daar een granaat onder gooit, dan zal als je goed gooit het bed daar bij de muur vandaan rijden. Ga nu tegen die muur staa, voor het raam dus, en ren en spring. En *flits* je bent in de kamer die daar is kamer, en dan kan je door door de goede muur te lopen in die rood belichte kamer komen. Als je vervolgens door de achterste muur loopt zal je in de blue hell komen, die gek genoeg een beetje lager is dan die kamers, waardoor je niet meer terug kan. Als je hier met een wanted level bent, zal je geraakt worden door onzichtbare agenten, maar als je auto-aimt zal je op het niets richten en als je dan schiet schiet je de "agent" neer. Ik hoop dat je er wat van begrijpt, als je het gaat doen zal het allemaal iig duidelijk worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.